piira

Alla inlägg under december 2012

Av Ellen - 23 december 2012 09:33

Snart är det JUUUUUL :D lixom redan IMORRON så händer det x)
Asså Gud vad ett helt år går fort! Haha.

Jag ska försöka uppdatera bloggen så mycket som det går ;) även fast julhelgen brukar vara rätt stressig :) men det får jag stå ut med<3

God jul läsisar :))

Av Ellen - 22 december 2012 23:47

(Detta gäller bara på bloggplatsen)

Man kickar på inställningar, sen finns det en slags "meny" som man kan välja massa saker på och då klickar du på "färg och utseende" sen kommer det upp en sån här! (Bild tre)
Och då klickar du på "rubriker" och där kan man välja både stilar och färg :) jag har stilen June Bug, den tycker jag själv är en av dom snyggaste men det får man ju tycka som man vill^^ så nu fick ni svar, ni som undrade^^

Av Ellen - 22 december 2012 15:35

DATORN FUNKADE INTE   

 

jag fattade värkligen inte! det gick inte att gå in på internet!   

 

 

 

men nu funkar det så NU KAN JAG ÄNTLIGEN BLOGGA       

 

så nu ska jag försöka göra allt det jag hade tänkt att göra... som t.ex att göra den efterlängtade videon då jag ska visa hur jag lägger in mig själv på headern   

 

haha :) 

 

 skriv gärna vad ni vill se för andra saker idag ;) 

 

 

Av Ellen - 22 december 2012 08:27

Idag så ska jag försöka blogga så mycket jag kan ^^
Kommer försöka fixa en till Pixlr.com video åt er ;) jag vet att det är många som har önskat det :)
Och det är Jätte kul att ni skriver det som ni vill läsa om till mig för då blir det så mycket lättare för mig ;) nu så ska jag gå upp och äta lite godis nu när det ändå är lördag :D GOOOODIIIS ^.^


Gillar du godis? Och om du gör det, vilken är din favorit? <3


äger inte den bilden!

Av Ellen - 21 december 2012 20:19

Yeey :D äntligen är lilla Orka här :) vi ska passa henne några dagar för att mina kusiner ska till fjällen och då fick orka följa med hit istället :D om ni vill så kan ni skriva frågor om henne så svarar jag gärna ;) har ändå inget annat för mig ;)

Av Ellen - 21 december 2012 13:22

Har ni jul bakat än? ;) Och om ni har, vad bakade ni då? ^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards