piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 8 januari 2013 20:49

Tycker den blev JÄTTE FIN! Och cool ;) älskar färgerna och den lilla cupcakesen på toppen^^ det var hennes ALLRA första tatuering och den blev hur snygg som HÄLST :D Moa's blogg ---> www.werun.se/Moa

Av Ellen - 8 januari 2013 07:51

Idag så börjar skolan igen :D känner mig GRYMT taggad att träffa alla igen ^^ det som stressar mig idag är att jag vaknade jätte försent idag! Skulle ha vaknat klockan 6.00 men jag vaknade 7.40 Känner mig stressad! Bussen kommer ju att åka klockan 8.55 och jag måste torka håret!! Aja jag kommer uppdatera så mycket jag kan idag :) ses

Haha är tvungen att ta den här bilden igen! Den va bara för rolig! (Tycker jag)

Av Ellen - 7 januari 2013 14:34

Haha nu finns den TYP på instagram, HAHAHA! Nä men jag har gjort en användare på instagram som heter.... Pirrablogg (pirra var redan upptaget D: ) följ gärna om ni vill xD det är inte så jätte viktigt för jag kommer lägga up PRECIS samma bilder som på bloggen ;) så ni måste inte följa den men jag tänkte att det skulle vara en rätt kul grej xD aja här e en bild....

Av Ellen - 7 januari 2013 13:20

Haha tog lite kort på när jag myste med mina små grisar^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards