piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 28 januari 2013 18:56

Har inte bloggat på typ två dagar!! Hur dålig får jag vara??? Nä USH! Nu måste jag skärpa mig!!!! Men problemet är att det händer ju lixom INGENTING spännande så jag har ingen inspiration jusst nu D: så skulle inte ni kunna skriva några saker som ni skulle vilja se mer av i bloggen^^ videobloggar, kläder, idoler VAD SOM HÄLST! Bara så jag vet vad jag ska skriva om ;) okej nu måste jag iallafall städa rummet och sen öva på matte till provet imrron ;)

Av Ellen - 27 januari 2013 21:25

Förlåt att jag inte uppdaterat så mycket idag :P men det har VÄRKLIGEN inte hänt något spännande idag. Bara suttit och gjort läxor, hjälpt mamma städa, gått en promenad och haft tråkigt! Hur spännande var det lixom xD haha! Ska försöka uppdatera bloggen bättre imorron ;)

Har inte fixat mig ett dugg idag så jag bjuder på en gammal bild på mig (ifall ni glömt hur jag såg ut xD)

Av Ellen - 27 januari 2013 11:59

Längtar så SJUKT mycket till klockan 7 ikväll xD haha! Då börjar "scener ur ett tonårsliv" med William spetz xD haha!!

Länk till trailern ---> http://youtu.be/BaFclx7OVX0

Av Ellen - 26 januari 2013 16:38

Haha sitter och tittar på klara och Nellie har krig! xD haha!! Kommer komma upp bilder på kvällen med bästisarna sen ;)

Hej hej Nellie här jag är bäst i världen kram


(Deras bloggar finns länkade på sidan)

Av Ellen - 26 januari 2013 10:31

(Äger inte bilderna)

Av Ellen - 25 januari 2013 20:30

Haha visst blev dom fina xD men några blev Faktist fina (resten blev lite brända xD)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards