piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 24 januari 2013 08:57

Haha vet att det blev en ful bild men hann inte ta en bättre xD

Av Ellen - 23 januari 2013 21:23

Det har vart en väldigt kul och rolig dag idag om jag ska vara ärlig^^

1. Vi har ÄNTLIGEN börjat med hemkunskap (vi har inte haft någon lärare till det förut, och han va jätte rolig xD)

2. Vi hade "odition" (vet inte hur det stavas xD) inför en musikal som vi ska ha vecka 10 ;) Känner mig JÄTTE taggad och ska fota en massa när vi håller på att öva ^^

3. Och vi hade jätte kul på svenskan xD (blev inte så mycket jobbande dock :/ haha men det var jätte kul! Haha!!)

Lite så har min dag sätt ut^^ har tyvärr inte hunnit blogga förns nu pågrund av skola, läxor och badminton ;) men sånt händer :) ska försöka uppdatera bättre imorron ;) Puss Puss<33

Av Ellen - 23 januari 2013 08:03

(Äger inte den)

Av Ellen - 22 januari 2013 22:13

(Äger inte bilden)

Av Ellen - 22 januari 2013 15:47

 

Vill ha en minigris NUUUU!! 

 

När jag var ca 0-2 år så hade vi en minigris som hette Greta     

Men vi flyttade så vi gav bort henne till någon bonde som skulle ta hand om henne♥ och hon dog för nått år sen!   

 

Och jag så SJUKT LÄNGE viljat ha en till liten minigris♥ Har kollat på internet efter uppfödare eller djurparker med små grisisar till salu men hittar INGET!   

 

Har frågat mamma och pappa HUNDRA MILJARDER gånger om vi kunde åka till typ skansen och fråga men dom tvekar! jag vet att dom vill ha en gris! det vill alla i min familj! 

 

i somras när vi var på kålmården så fanns det SJUKT söta små mini grisar (kultingar alltså) och vi var SÅÅÅ NÄRA på att köpa! vi till och med frågade dom som jobbade där om man kunde köpa och dom sa att dom skulle fråga deras chef och att han skulle ringa upp men det gjorde han inte!   

 

Pappa frågade även vad man gjorde med minigrisarna sen när dom blev stora, och dom blev djur mat   Stackarna! fast det blir dom på alla djurparker! :( är inte det synd? varför ringde han inte? Dumma chefen   jag ville ju ha en mini gris!! jag har iallafall bestämt mig för att Tjata som bara den!!   för jag SKA HA EN!!  


 


grisar er en av mina favo djur dessutom♥ så jag hoppas såååå att vi ska få en♥♥ Asså kolla på dom! är dom inte GRYMT söta!!!! man vill ju bara krama om don och ge dom HUR MYCKET kärlek som hälst♥♥ 

 

 

OCH NEJ! 


det är inte olagligt att ha en minigris i en villa! tvärtom så är det ju bättre att den får leva ett bra liv med en massa kärlek istället för att den ska bli korv! jag har faktist kollat på internet om vad som gäller om man ska ha en minigris hemma! så säg inte att jag är djurplågare!! för det är jag inte!! är det plågeri att ta hand om ett djur istället för att den ska dö?? EXAKT! 

 

 

Av Ellen - 22 januari 2013 11:11

Härligt! Idag är jag ledig och fick en låååång sovmorgon

Av Ellen - 21 januari 2013 18:11

Idag har vart en rätt bra dag :D jag kollade först på film i skolan sen hade vi sim-test det va jätte kul ^^
Har tyvärr inte hunnit blogga så mycket, men det är ju så när man har skola ;) imorron är jag därimot ledig så då ska jag försöka göra lite kul grejer på bloggen :)

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 21 januari 2013 07:56

(Äger inte bilden)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards