piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 19 januari 2013 17:17

(Äger inte bilden)

Av Ellen - 19 januari 2013 15:21

Vad tycks? Skulle ni vilja ha någon video på hur man kan sminka sig till saker? Eller fixar hår :D ska kanske göra det snart^^

Av Ellen - 19 januari 2013 11:49

 


Och viktigaste av ALLT! kolla min blogg xD

Av Ellen - 19 januari 2013 09:53

Yeey! Idag börjar ALLT det roliga på bloggen :D jag har planerat SJUKT mycket kul grejer till er den här helgen ;) många videos, många inlägg och mycket skoj :D
Hoppas ni är lika taggade som jag ^^ här kommer helgens första INSPRO :D

(Äger inte bilden)

Av Ellen - 18 januari 2013 19:02

Har vart jätte dålig på att blogga denna vecka känner jag D:
Förlåt mig!! Har inte haft någon inspiration på länge Dx så jag hade tänkt att ha en massa kul saker för er imorron :D jag ska ha video-maraton (10 videos på en dag :D) och så ska jag utse vinnaren av tävlingen :D och fixa en massa inspirations bilder och inlägg, och en MASSA MER ;D hoppas ni kommer tycka att det blir JÄTTE kul ^^ själv så ser jag SJUKT mycket fram imot imorron^^ harre bra nu^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards