piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 18 januari 2013 08:14

(Äger inte bilden)

Av Ellen - 17 januari 2013 10:48

Tävlingen är några inlägg under!!

Av Ellen - 17 januari 2013 09:00

Det är så typiskt mig! Jag stod framför spegeln och dansade (för att jag hade inget att göra xD) och så kollade jag på klockan och så såg jag att den var 10 i nio så jag sprang ner för trappan och satte på mig skorna och jackan och sprang till bussen, men när jag hade kommit halv vägs till bussen så hade jag såklart missat den, men sen så tittade jag på klockan och såg att den bara var 9 minuter i (bussen går 55) så jag gick till busshåldsplatsen och så kom ju bussen ändå :D haha! Så jag hade inte missat bussen iallafall xD haha!!

Av Ellen - 16 januari 2013 07:50

(Bilden är inte min)

Av Ellen - 15 januari 2013 18:38

Sitter nu med so/Sv läxa och lyssnar på Adele :) (sjunger även lite för mig själv xD)
Haha ;) uppgiften är att skriva en "reseskildring" (berättelse om en resa) som ska handla om när man åket till Indien och får ta del av massa olika aktiviteter, helgdagar och religion ;) altså hinduismen :) problemet med den här uppgiften är att...

1. Jag har bara en vecka på mig att skriva och rita bilder till
2. Vet inte hur jag ska skriva D:
Och 3. Kan inget om hinduismen :/

Haha! Får försöka så gått det går xD haha! Önska mig lycka till xD

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards