piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 10 januari 2013 08:04

Haha, nä men ärligt xD idag känner jag mig JÄTTE PEPPAD :D haha! Känd så bra att vi ska till skolan :) haha! Men jag gillar skolan :D vi har så kul där xD haha! Okej idag är det torsdag så att idag kommer jag kunna blogga från datorn!! Yeey!! Och vem vet det KANSKE kommer en överraskning idag (om jag hinner) men jag hoppas att jag hinner det iallafall! Annars så får det bli en annan dag ;) ha ÄRLDENS ÄSTA DAG idag allihopa ^^

Av Ellen - 9 januari 2013 08:09

Haha ska åka skridskor med skolan idag xD HAHAHA då får man vara bambu på i igen då xD HAHAHA! Nä men det blir väll kul ;) jag ska försöka ta lite kort iallafall :D ses :)

Av Ellen - 8 januari 2013 21:08

Idag var som sagt första dagen i skolan :D haha vi hade en massa kul och en MASSA skratt xD haha! Första lektionen så skulle man intervjua varandra och på sista lektionen så kollade vi på Soran Ismail (en stand up komiker på tv, han har t.ex vart med i parlamentet) och jag garvade som... Jag vet inte vad xD haha! Jag var typ den enda som tyckte det var roligt xD haha!! Men det kan bero på att jag gillar stand up komiker och så brukar jag och familjen kolla på t.ex parlamentet och sånt så jag är van vid det och jag kan garva hur mycket som HÄLST till dom xD här en en länk till den vi såg! Början är bäst!!! xD http://www.svtplay.se/soran-ismail---resan-fortsatter

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards