piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 25 februari 2013 07:54

Av Ellen - 24 februari 2013 10:56

Haha! Hade kul med små syskonen i pulkabacken förut :D haha! Nu ska det pluggas repliker och göras läxor :P haha! Vad gör ni idag? <3

Av Ellen - 23 februari 2013 15:25

Haha!! Förlåt min oseriösa rubrik och oseriösa bild! xD men jag kan inte vara seriös jusst nu, haha!! Idag ska jag hinna med massa saker. Städa mitt rum som ser ut som att en bomb kraschat i det xD lära mig mina repliker till musikalen jag är med i, göra klart bakgrunderna till musikalen och göra klart läxor :P men jusst nu r jag på väg till något möte som mamma o pappa ska va på! (Följer bara med för att man kommer få fika ^^ haha!!)
Aja snart dör min mobil så hejdå<3

Av Ellen - 23 februari 2013 12:57

Gillar du te? Filmen är i så fall din favo smak?

Av Ellen - 22 februari 2013 17:55

Tack pappa :D fick en tidning av pappa :3 den heter photoshop guiden så nu ska jag plugga STEN HÅRT så att jag kan det för pappa ska nämligen fixa photoshop till den datan jag använder^^ hihi!! Så snart kommer ni få lite bättre bilder och så kommer jag göra en ny designe :) fast det kan ta ett tag innan han laddar ner det :)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards