piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 15 februari 2013 14:04

Av Ellen - 14 februari 2013 21:43

Vet inte om nån missat det men idag så är det alla hjärtans dag :D haha nä, men om jag ska va ärlig så spelar alla hjärtans dag ingen roll för mig xD haha! Har ändå typ aldrig firat det så mycket ;) det ända bra med alla hjärtans dag är alla gelé hjärtan ^^ GUUUD!!! ÄLSKAR GELÉ HJÄRTAN ^^ Muuuums<33 haha! Hittade en rätt rolig bild på WeHeartIt som jag bara var tvungen att lägga upp xD haha!!!! (BAHTMAN :D) haha! Och kolla vilket fint litet äpple Sofie (min stora syster) köpt ^^ hur gulligt som HÄLST :D haha! Nu måste jag göra läxor så... Ha en bra dag ^^

Av Ellen - 13 februari 2013 16:00

Haha! Har vart en kul förmiddag med kompisen love idag xD haha! Vi har köpt godis och sprungit runt i butiker ;) här kommer några bilder från idag xD haha!

Av Ellen - 12 februari 2013 21:52


http://youtu.be/DV7derZqAGA <--- Trailer<3

Har nyss kollat på Röjar Ralf xD den va Faktist jätte bra :D för er som ÄLSKAR Disney och ÄLSKAR roliga och färgglada filmer kommer att ÄÄÄÄÄLSKA denna film^^

Vad handlar den om??
Jo! Ralf vill inte vara den "onda" i sitt spel (han är en spel figur) och rymmer därför från sitt spel och går in i en massa andra spel för att bli "hjälte" istället! Filmen är mycket kul och rolig, men ändå rätt sorglig ibland <3 helt klart en film för HELA familjen^^ filmen har fått 5 av 5 "pandor" av mig! Alltså var den helt enkelt AWESOME :D finns på bio i 3D eller bara 2D ;)

Av Ellen - 12 februari 2013 13:27

Kom nyss tillbaka till skolan från en teater som heter marisol. Historien är sann och fast gjord på ett lite roligare sätt ;)

det handlade om en tjej på 20 år som heter marisol och bor i Mexiko och blir polis chef. I Mexiko så är det mycket kriminalitet och hon vill stoppa kriminaliteten utan våld, hon fick sedan fly från landet efter bara 5 månader som polischef.

Teatern var rätt bra faktist^^ och efter teatern så fick man skriva i en bok till den riktiga marisol, det va jätte kul xD haha!!

Teatern visades på unga klara för er som undrar ;)

Av Ellen - 11 februari 2013 10:03

(Bild från WeHeartIt)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards