piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 9 februari 2013 18:22

Fråga 1. Jag har haft min blogg den 13 november 2012 :) alltså har jag haft den i ca 4 månader ;)

Fråga 2. Min allra första blogg var till ett spel som jag spelade när jag var yngre (moviestarplanet) och då hade nästan alla bloggar om sin msp gubbe xD sen gjorde jag en irl blogg som hette www.lifeofellen.bloggplatsen.se men jag gillade inte den bloggen så jag gjorde denna xD haha! Och nu ÄLSKAR jag att blogga :)

Tack för era frågor ^^


Av Ellen - 9 februari 2013 11:22

Asså jag har int haft någon blogg pepp på Jätte länge D: så sjukt jobbigt :( jag ÄLSKAR ju att blogga men huvet står bara helt stilla!! Kanske är jag för stressad eller så har jag bara ingen inspiration jusst nu :P men jag försöker så gott det går :) jusst nu håller jag på att kolla på inspirerande videos och FÖRSÖÖÖKA skriva ner lite idéer till bloggen ;) snart så ska jag och familjen åka till Naturhistoriska museet med några kompisar från "landet" haha xD nä med vi bor ca 5 timmar ifrån varandra så det ska bli jätte kul ^^ haha! Uppdaterar mer sen ;) ses<33

Har ni några förslag på vad ni vill se mer av i bloggen? Kommentera sånna fall så blir jag ÖVER lycklig^^

Av Ellen - 8 februari 2013 08:58

Sitter och väntar på bussen nu och var bara tvungen att uppdatera bloggen lite kände jag ;) idag har vi inga prov YIPPEEEEEY!! :D haha! Nä men nu måste jag sluts xD haha!

Av Ellen - 7 februari 2013 08:41

Inspirerat Av Keela i the kick back pack<3 www.werun.se/keela

Av Ellen - 6 februari 2013 22:50

Idag bakade vi pizza på hemkunskapen xD det va jätte kul!! Haha! Ja, och resultatet blev väll iallafall ätbart ;) jag dog inte xD haha! Nä skoja bara! Det va jätte gott<33 Älskar ju pizza^^ nån annan än jag som gör det? ^^ JAG VET!! Kan inte ni skriva eran favorit pizza :D skulle vara så kul att få veta vad ni gillar för pizzor xD själv ÄSLAR jag calzone<33 GUUUD VA GOTT^^ haha aja men skriv eran favo pizza i en kommentar så blir jag ÖVERLYCKLIG!! :D ses<3

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards