piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 6 februari 2013 08:00

Av Ellen - 5 februari 2013 20:20

 


Haha! spelade sims och skulle göra en kändis och då kom min stora syster sofie på " Gör michael Jackson!" så vi hjälptes åt med att göra honom xD haha!! det blev rätt likt faktist   

Av Ellen - 5 februari 2013 15:55

Vi hade Nationella i svenska idag.... Det gick väll bra fast man blev ju helt slut D: nu är jag hemma och är JÄTTE trött och har en stor blåsa på fingret för att jag skrivit så mycket :( DEN GÖR ONT!!! På torsdag blir det ännu fler prov :/ men det kommer nog gå bra^^ haha!

Av Ellen - 5 februari 2013 08:25

Haha, här e en bild på när vi körde folklekar xD haha! För er som inte kört det borde Faktist göra det xD haha det är så grymt roligt, HAHA!!

Av Ellen - 1 februari 2013 22:18

Haha är som sagt på läger nu över helgen^^ så vi ska sova i en jumpa sal xD haha mysigt mysigt^^

Av Ellen - 1 februari 2013 16:25

Haa tog en liten paus ifrån packningen för jag var bara tvungen att säga att jag ska åka på läger över helgen så jag KANSKE inte har internet, men vi får hålla tummarna för att jag har det ^^ jag hade iallafall tänkt ta massa bilder och filma hur mycket som hälst<3 så håll tummarna så märker ni om jag har internet eller inte ;) puss puss <3 (kommer hem på söndag för er som undrar)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards