piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 1 februari 2013 09:35

Vill ni att jag tar fler bilder på mig själv i bloggen? Typ dagens outfit m.m När jag kollar på alla inlägg jag gjort så känns det som att jag nästan Aldrig tar kort på mig själv... Så jag tänkte fråga om ni tyckte att det behövdes fler bilder på mig och min vardag ;)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards