piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 7 mars 2013 20:46

Yeey!! Är så lycklig jusst nu^^ haha!! Kom nyss hem från musikal uppvisningen och det gick jätte bra :D man märkte Värkligen att alla tyckte att det var super kul nu när vi hade publik för första gången!! Haha!! :D imorgon är det en ny dag med musikal ^^ Yeey!! Haha!! Vi har så himla roligt allihopa och det är det som får mig så peppad xD haha!! Och jag fick en jätte fin bukett av familjen också :D AWESOME!

Gillar ni att spela teater?

Av Ellen - 7 mars 2013 15:04

Haha!! Blev nyss klar med sminket inför musikalen xD haha!! Nu är det bara kläderna kvar och sen kör vi :D så taggad!!

Av Ellen - 6 mars 2013 08:20

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 5 mars 2013 08:56

Firade mamma igår på hennes födelsedag ;) därför kunde jag inte blogga så mycket igår ;) men det va jätte trevligt^^ grattis finaste mamma<33 älskar dig!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards