piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 29 mars 2013 22:11

Halloj alla små påsk-kycklingar där ute!

Haha! Min lillebror Ivar (7 år) tror på påsk haren (så sjukt gulligt) och då sa han....

- men varför ställer vi inte ut morötter till påsk-haren om man ger tomten kakor?

Så nu har vi gjort det xD HAHAHA!! Får se om det kanske blir en tradition att göra detta :D HAHAHA! Puss på er och glad påsk<3

Av Ellen - 29 mars 2013 09:38

Gud vad glad jag blev nyss :D år 2011 så var jag i Gran Canaria och fick en svensk kompis där som hette Emma :) efter resan så höll vi kontakten lite på mail men slutade hålla kontakten efter ett tag. Nu har det gått ca 2 år sen vi pratade senast och hon hade tydligen hittat mig på instagram :D så sjukt kul :D jag blev SÅÅ glad :D

Kolla även hennes blogg ---> www.missemmi.devote.se

Av Ellen - 28 mars 2013 17:47

Följ mig även på videofyme där jag kommer lägga upp videos som kanske inte kommer upp här på bloggen (på grund av att det inte funkar att ladda upp videosarna ibland) jag heter EllenRberg på videofyme ;)

Av Ellen - 28 mars 2013 13:44

Av Ellen - 28 mars 2013 13:13

LOOOOOOOV 8D äntligen!!!!! Påsk loooov :D jusst nu är jag på promenad med orka ;) sen ska ja hämta lillebrorsan och så ska vi ha det lite chill :) kanske kolla på någon film ^^

Har ni påsk lov än? Och om ni har vad ska ni göra? :)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards