piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 23 mars 2013 18:18

Var med i earth Hour!! Det är så grymt viktigt att man gör det! Och jag håller med Moa så grymt mycket! Earth Hour borde vara oftare än bara en gång om året!! Typ 1 gång i månaden! :) men nu är det ju bara en gång om året så kom igen och släck ner alla lampor och stäng ner alla tv apparater/datorer! Och ha kul med familjen<33 puss på er nu<3 earth Hour är från klockan 20.30 - 21.30

Av Ellen - 23 mars 2013 18:00

Saker man kan göra under Earth hour 2013 :D

1. Samla familjen och Tänd en brasa och äta något gott och kanske sjung något tillsammans

2. Spela kort/brädspel

3. Gå ut på en kvälls promenad

4. Vara ute och gå på fladdermus/nattugle spaning

5. Man kan pyssla :) det är ju ändå snart påsk ;)

6. Det brukar finnas special aktiviteter under Earth Hour så kolla på upp om det finns något som händer i närheten där du bor ;)

7. Och Man kan läsa en bok

Av Ellen - 23 mars 2013 10:27

Hur mår ni allihopa :D jag mår sjukt bra idag :D solen skiner!! JIPPIIIIE!! Och idag är jag själv hemma med lillebrorsan så jag har bestämt många kul grejor för oss två ^^ haha! Och glöm inte att det är EARTH HOUR idag!! Klockan 20.30 - 21.30 ;) jag kommer försöka lägga upp ett inlägg om vad man kan göra idag när man inte får använda elen ;) så hoppas ni kollar in bloggen igen lite senare ;)

Ses<3

Av Ellen - 23 mars 2013 08:00

Asså min dator har typ problem med att ladda upp bilder på bloggen så jag kommer ladda upp alla videos på VideoFyMe istället! Kan hända att någon video kommer komma upp på bloggen oxå men det är som sagt väldigt svårt för min dator :( hoppas att ni följer mig på VideoFyMe (finns både på datan och som App för iphone/iPad m.m

Av Ellen - 22 mars 2013 18:30

(Bild från WeHeartIt) ps. Har tyvärr inte hunnit uppdatera idag :P

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards