piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 19 mars 2013 08:39

Haha jag kom på världens bästa idé jusst nu xD HAHAHA!!! Eftersom att Sofie är borta i ca två veckor och jag kommer passa hennes fisk så kan vi ju ha en liten frågestund till fisken :D haha!!! Det kan vara hur galna och roliga frågor som hälst xD jag tror Sofie skulle tycka det var jätte kul :D och så får ju ni en rolig video på "köpet" 8D

Så ställ massa frågor om tex hur man sköter om den, frågor till fisken som tex hur gammal är du? Vad är din favofärg? M.m Bara öööös med frågor :D haha!!

Av Ellen - 18 mars 2013 22:13

Grattis Nicol!! Du blev veckans bloggläsare :D tack för alla fina och roliga kommentarer du skrivit!! Och stort tack för att du kommenterat så flitigt hela veckan ;) hela 7 kommentarer ;) det tycker jag är värt en applåd!! (Folkets jubel) Woop Woop!! :D
Klicka på länken för att komma till hennes blogg :) www.nici222.bloggplatsen.se

Och för er som inte vann... Det bara att fortsätta att skriva kommentarer för snart väljs en ny veckans bloggläsare ;) lycka till :D

Av Ellen - 18 mars 2013 19:31

(Bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 17 mars 2013 11:34

Heej vänner :D

Idag så är jag hos Mathilda :D som jag känt ända sen jag var ca 1 år :D AWESOME ;) men iallafall... Idag så åker min stora syster iväg till typ... Darlana?? Haha kommer inte ihåg xD Aja hon ska iallafall dit för att ta sitt körkort ;) och hon kommer att bra borta i ca två och en halv vecka :'( kommer sakna henne såå :/ men jag är ändå stolt över henne^^ så lycka till Sofie<33

(Ps. Jag vet att jag ser rätt ledsen ut på bilden men jag looooovar!! Jag är inte ledsen xD)

Av Ellen - 16 mars 2013 20:07

Godis och fångarna på fortet! Mys mys helt enkelt^^ kommer nog inte uppdatera mer idag så vi ses imorron och godnatt<3

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards