piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 15 mars 2013 19:46

Gillar ni sushi? Och om ni gör det.. Vilken är er favo?? Min är avokado^^

Av Ellen - 15 mars 2013 16:42

Haha!! Aaw! ^^ jag blir så glad när jag märker att Ivar (lillebrorsan på 7 år) älskar att rita! Precis som lilla jag :D det ska bli konstnär av honom!! MWOHAHAHAHAAA!!!!

Av Ellen - 15 mars 2013 12:03

Av Ellen - 15 mars 2013 07:45

Jusst nu sitter jag och gör en ny pärlplatta till min halsbands-kedja eftersom min panda gick i två delar :P
Duktigt Ellen! *host* *host*

Iallafall! Kan ni gissa vad det ska bli för något??
Ledtråd! DET ÄR EN VAAAL!! xD haha!!

Av Ellen - 14 mars 2013 09:03

Dåligt uppdaterande igår... I KNOW!! Haha! Men jag var så grymt trött igår så det var inte sant!! Jag hade två matte nationella och en så grymt jobbig huvudvärk!! Inte roligt men idag kör vi på glada miner och en lite piggare Ellen ;)

Hur mår ni idag?

Av Ellen - 12 mars 2013 10:30

Nu sitter jag på bussen påväg till Farsta för att möta några kompisar och sen ska vi åka och bada :D Yeey!! Det ska bli jätte kul xD ska försöka uppdatera så gott det går idag ;) see you later aligator 8D haha!!

Vad gör ni idag? :)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards