piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 12 mars 2013 08:09

(Bild från www.werun.se/caty )

Av Ellen - 9 mars 2013 18:49

Själv tycker jag David Lindgren ^^ haha!! Vem tycker du?

Av Ellen - 9 mars 2013 09:23

(Bild från Google)

Av Ellen - 8 mars 2013 19:19

Omg!! Vi har haft det så kul dom här veckorna<33 vi har skrattat, busat och, ja, helt enkelt haft det helt AWESOME!! Jag hoppas bara att alla kommer att vara vänner efter detta så att det bara var för denna gången lixom ;) jag har iallafall haft det jätte kul :D ett jätte bra slut på veckan ^^

(Love ville inte vara med på bild så han fick ett smilie huvud)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards