piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 18 april 2013 16:54

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 18 april 2013 08:58

Ni kanske märkt att jag vart sjukt dålig på att blogga på sistone! Men min blogg pepp är försvunnen :( men det kan bero på att jag dels har vart så SJUT TRÖTT dom senaste dagarna! Som tillexempel igår! Direkt efter skolan så la jag mig i soffan och sov! D: SOV??? Ja! Varför? Jag som brukar vara så pigg efter skolan gick och la mig så fort jag kom hem! Men jag försöker att peppa mig själv så mycket det går! Kanske har bloggpeppen kommit tillbaka redan ikväll :D vi får hålla tummarna!!

Av Ellen - 17 april 2013 17:39

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 16 april 2013 09:59

Hola ^^

Just nu sitter jag bara och väntar på att lektionen ska börja ;) och om ca 50 minuter kvar tills alla tjejer i vår klass ska på teater :D Yeey! Haha! ;) och sen efter skolan ska jag till rockville :D (deras hemsida) ---> www.rockville.nu <----

Ska bli så GRYMT KUL :D
Vad gör ni idag?

Av Ellen - 16 april 2013 09:48

Bild ett från WeHeartIt och bild 2 från www.werun.se/keela

*-*

Av Ellen - 14 april 2013 18:13

Asså GUD VAD HÄRLIGT VÄDER DET ÄR!!! :D
Jag blir så glad!! Det är soligt, hyfsat varmt och sjukt ljust :D SNÄLLA LÅT DET VARA SÅHÄR FINT VÄDER NU! ^^ eller vad tycker ni? <3

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards