piira

Alla inlägg under april 2013

:)

Av Ellen - 14 april 2013 13:43

Av Ellen - 14 april 2013 10:37

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 13 april 2013 12:35

Var nyss på vernissage ;) det var jätte fina tavlor målade av barn och ungdomar från 11-16 år :) och nu är det fika som gäller :D

Av Ellen - 12 april 2013 17:05

Haha förlåt men jag har så grymt tråkigt just nu xD
Måste helt klart hitta på något ju! Jag kan ju inte sitta i pappas massagestol hela dagen! :D
Haha!! Vad brukar ni göra när ni har tråkigt?? Några tips? ;D

<3

Av Ellen - 12 april 2013 15:55

Bild från www.werun.se/keela

Av Ellen - 12 april 2013 08:08

Hej .___.

Jusst nu är jag lite irriterad på några små gäster som tydlig ÄLSKAR mitt rum! Myggorna D:
Jag har ganska exakt 7 stycken myggbett på benen och dom kliar som.... JAG VET INTE VAD :O
Så irriterande!! Och lixom! Varför jusst i mitt rum för :S vad har jag gjort dom??

Har ni fått några oinbjudna gäster in till erat rum än?

Av Ellen - 11 april 2013 14:56

På väg till bussen imorse blev inte RIKTIGT som planerat...
Jag Hade fixat och packat allt inför skolan och hade precis larmat på så började larmet att pipa D: så jag larmade av och larmade på om och om igen... Men det slutade aldrig pipa så jag ringe pappa och han sa att det var för att mamma var sjuk och låg i sängen D: så jag missade bussen! Sååå typiskt!! Men som tur så hann jag till skolan iallafall :) som tir var! :D

Här ni missat eller vart nära på att missa bussen? Vad var anledningen? Och vad hände då? ^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards