piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 6 april 2013 17:40

1. En lime-grön blus för 99 kr (den lyser nästan i verkligheten det blev bara dåligt på bild)
2. En jätte söt rosa t-shirt med en pingvin på för 75 kr


Båda är köpta på Newyorker ;)

Av Ellen - 5 april 2013 20:10

(Bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 5 april 2013 17:38

Gud vad det är gott med suchi :)
Min favorit är avokado ^^ så himla gott<33

Vad är eran favorit sort? :))

Av Ellen - 5 april 2013 16:51

Blev det fint? <3 jag blev iallafall rätt nöjd ^^ jag bara ÄÄÄLSKAR halsband med pärlplattor <3 så sjukt snyggt! Och roligt att göra ^^ haha! :) det är dessutom bra om man inte har något att göra ;) ta och gör en pärlplatta :D haha! ^^

Av Ellen - 5 april 2013 15:15

Asså Gud vad glad man blir av det här vädret!!! Så jag tvingade lillasyrran att gå på en promenad med mig :) så skönt<3 och etta är ett perfekt väder för att använda mina gröna converse igen <33 fast jag kanske ska köpa nya... Hehe... Dom är bara liiiite förstörda :P

vad gör ni idag?

Av Ellen - 5 april 2013 13:28

Har nyss gjort en rosett pärlplatta till mig och en "Batman" pärlplatta till nellie (hon ville ha en xD) vad tycks? :)

Gillar ni att göra pärlplattor?

...

Av Ellen - 5 april 2013 07:43

(Bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 4 april 2013 18:57

Vad skulle ni tycka om ett vlogg-maraton på videofyme? :D jag hade tänkt göra 1 video varje dag i 5-10 dagar och då behöver jag lite "teman" för varje dag :) så ös ner med så många idéer som möjligt! Det kan vara att jag ska göra en video som handlar om t.ex 5 saker du inte visste om mig, en cover eller en utmaning!! Använd eran fantastiska fantasi och hjälp mig att komma på idéer till mitt vlogg maraton ^^

Min videofyme kanal --> http://www.videofy.me/8k3wpp9l

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards