piira

Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen - 11 maj 2013 19:38


Jag och klara har kollar på identity thief idag. Den var rolig men lite seg ibland :) jag och klara ger den 4/5 karameller :D trailer ---> http://youtu.be/uO12W35DpsQ

Av Ellen - 10 maj 2013 22:02

Asså GUD!! Det känns som att skolan börjar imorron men nu är det ju bara helg :D så SKÖNT med lång helg! Jag har redan haft två helt lediga dagar och nu känns det som att skolan ska börja igen, men det gör det inte! :D MOHAHAHAHA! (Ellen är lite hyper!) har nyss kollat på Lets Dance och Hela Sveriges Fredag (då William spets var med, jag älskar honom han är så grymt skarmig och rolig^^) men nu så har ju dom programmen slutat så jag tänkte gå och sätta mig med gitarren och FÖRSÖKA skriva en låt :) har så grymt länge försökt att "lära" mig att skriva låtar men det går inte xD men jag vill och SKA klara det ;)

Vad gör ni ikväll? :) (Haha ni får ursäkta bilden men har man tid över så har man xD)

Av Ellen - 10 maj 2013 16:59

nä men HEJ :D

Hur mår ni? :) är det inte hur skönt väder som HÄLST idag? :) idag har jag och min lilla syster Alice vart i stan och kollat i butiker och på dom kinesiska körsbärsträden i Kungsträdgården :D så vackra^^ dom träden är mina favorit träd<3 HELT KLART :) och så har jag shoppat ett per tunna strumpbyxor för jag och pappa gjorde det för några veckor sedan men dom var så grymt tjocka så och köpte två par tunnare :) nu ska jag ta och spela lite gitarr och kanske ta och jogga lite ^^

Vad gör ni idag? :)

Av Ellen - 9 maj 2013 20:01

Jag tycker att tights/leggings är något av det BÄSTA jag vet ^^ jag har tights typ varje bra :) så jag tänkte tipsa om några billiga och lite roligare "bas" tights som som man kan ha om man tycker att hel svarta är lite tråkiga :)

Av Ellen - 9 maj 2013 12:57

Heej!

Idag är jag på håknäs en stund. Kommer komma hem igen ungefär vid 4 och då blir det mer uppdateringar. :)
Just nu har jag jätte ont i foten för jag trampade på en jätte stor tagg :( det gör jätte ont och det började blöda lite med det var inte så farligt.
Sessenare ikväll!

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 8 maj 2013 08:47

Bilden är från WeHeartIt!

Av Ellen - 7 maj 2013 19:03

Som ni kanske ser i rubriken så tänkte jag dra ut en stund för det är ju så GRYMT fint väder :D
Nu känns det VÄRKLIGEN som sommar ^^ såååå skönt! Kan det inte vara sånt här väder nu hela tiden :3 just nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på musik och har fönsterna vidöppna :D så grymt skönt att bara få slappa i sängen och läsa en tidning och lyssna på musik ^^ fast snart blir det läxor att göra igen :( kanske ska ta en promenad innan det ^^ aja får se vad jag gör :) hörs

Av Ellen - 7 maj 2013 17:37

Jag hade tänkt att svara på era frågor som ni hade ställt :)

OM DU INTE HETTE ELLEN VAD SKULLE DU VILJA HETA DÅ?
Svår fråga ;) vet inte riktigt! Jag trivs med mitt namn ;)

OM DU FICK VÄLJA EN SPORT FÖRUTOM DE DU GÅR PÅ VAD SKULLE DET VARA?
Jag går ju på badminton men jag ska sluta efter terminen för jag har aldrig riktigt gillat badminton. Men jag skulle vilja gå på dans för jag älskar att dansa :D och då tror jag att jag vill dansa typ pop, street, disco eller något i den stilen ^^

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLI STOR??
Jag vet inte riktigt :) men jag skulle vilja hålla på med allt jag tycker är roligt på samma gång :) blogga, göra och spela musik och måla ^^

HUR MÅNGA LÄSARE HAR DU IDAG?
Just nu så har jag 11 stycken olika ;) men det brukar bli runt 20 senare på kvällarna :)

MÅL MED BLOGGEN?
Vet inte riktigt :) men det skulle vara kul om bloggen blev rätt stor för jag älskar ju att blogga och jag älskar mina bloggläsare ;) men det spelar inte någon jätte stor roll men det skulle vara jätte kul men fler läsare såklart :)

ÄKLIGASTE DU VET? (MAT)
Helt klart bananer D: som i mitt inlägg "min fobi för bananer" så kan ni läsa om varför :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DITT ELLER DATT??

uppsatt/utsläppt? - utsläppt!!
Rida/fotboll? - fotboll!!
Hemma/kompis? - kompisar! Eller hemma! Det beror på humöret ;)
Inne/ute? - Både och för det beror helt på humör och väder :)
Skansen/Kolmården? - KOLMÅRDEN :D
Klänning/tjol? - ingen egentligen men om jag måste välja så blir det tjol ;)
Linne/t-shirt? - T-SHIRT!!!!
Soffa/fåtölj? - soffa ^^
Mjukis/jeans/leggings? - LEGGINGS :D ÄLSKAR LEGGINGS<3
Frukost/lunsh? - frukost tror jag :)
En bästa vän för livet/fler vanliga vänner? - jag tycker att det är skönare med fler vänner :D
Kik/sms? - kik tror jag :) (för det kostar inte xD)
Blogga/vara med kompisar? - BÅDA xD men mest vänner ^^
Cola/fanta? - Cola! :D

Tack för alla frågor :) hoppas ni tyckte om svaren ;)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards