piira

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

Haha sjukaste vännerna man har!

Av Ellen - 18 juni 2013 07:05

Hola!
Klockan är snart sju, och jag har typ vart vaken sedan 6.04 pågrund av en SJUKT ÄCKLIG MARDRÖM SOM VÄCKER MIG FRÅN MIN SOMMARLOVS SOVMORGON! D; inte det roligaste direkt! Jag skulle kunna berätta slutet av mardrömmen innan jag vaknade ;) jo så här var det....
Jag stig vättskrämd framför ett stort fönster (som finns i vårt hus som man kan se vad som händer på gatan) och där bara kryllar det av zombies som kommer emot vårt hus. Alice (min lillasyster skriker) och pappa står där och små skrattar! Jag blir jätte arg och orolig på pappa och skriker åt honom! "VARFÖR SKRATTAR DU VI KOMMER JU ATT DÖÖÖÖ"
Pappa savarar med ett skratt.
"Jag har alltid velat veta vad som händer i slutet av en mardröm!"
Sen blev jag bara argare och zombierna kom närmre och sen minns jag Inge mer...

Visat kanske inte låter så farligt men det var faktist mycket hämskre än vad det låter :/ USH JAG HATAR MARDRÖMMAR D: SJUKT ÄCKLIG KÄNNSLA! USH!

Aja men nu till det bra som hände efter mardrömmen :D HAHAHA! Det är så sjukt så det är inte sant xD haha! Min kompis Isak (som går i min klass) hade skickat mer än 50 olika kik meddelanden till mig för att jag inte svarade xD (pågrund av att jag sov) men dom meddelanderna var så sjukt kul att läsa efter den sjukt jobbiga natten så jag blev fett glad av att han hade skickat allt det för då kunde jag läsa det och glömma allt jag hade blivit skrämd av i mardrömmen :D haha!

Aja nu ska jag kanske ta och somna om igen! Är jätte trött fortfarande :O

Vad har du drömt inatt? ;)

(Gammal bild xD hahahah!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards