piira

Alla inlägg under november 2013

Av Ellen - 3 november 2013 00:43

Haha okej, kanske inte den roligaste serien men det var typ så det gick till xD
(Förutom att spindeln pratade)
Nej men jag fick typ värdens hjärtattack! Fast det konstigaste var att jag inte blev rädd utan bara väldigt förvånad! haha! Och sen började jag skratta för att jag kunde föreställa mig vilken min jag hade fått xD HAHAHAH! Så sjukt!

Aja godnatt! Hoppas inte det finns spindlar på era handdukar hemma ;)

Av Ellen - 2 november 2013 23:17

*Blubb Blubb* (hej hej)

Idag var jag på Akvariet i Djurgården med familjen. Det var jätte kul! Det är så mysigt att se alla små fiskar simma förbi en! Tänk vad coolt att vara en fisk för en dag! Typ en fin liten rocka, och bara glida runt i vattnet utan att tänka på så mycket mer än att bara flyta runt. Rockor är så tuffa :D dom bara chillar runt i det blåa vattnet som att det inte fanns något bättre ^^

Hahah den var en så sjuk fisk i ett litet runt akvarium xD hahahahah! Den var gul, och ganska liten med två stora ögon på var sin sida av huvudet som jag skrattade så mycket år xD hahaha! (Han finns på en video jag filmade på instagram som jag kommer länka längre ner i i lägget) HAHAHAHA! Jag dör av skratt varje gång jag kollar på videon för han är så skön den lille firren!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag iallafall på mitt rum och lyssnar på musik :D kan ni gissa vilken artist??
Jag kan ge en ledtråd och de som gissat rätt kommer jag Lotta ut en av och länka den i ett inlägg :)

Ledtråden: Det är en svensk, manlig artist som har initsialerna "D.A.R" :D jag har även skrivit hans namn några gånger i några inlägg ;) haha! Lycka till :D

(Videon från akvariet --> http://instagram.com/p/gNnxL7Aocj/ )

Av Ellen - 2 november 2013 11:20

Jag tycker hon blev rätt bra ändå :) hon kom med en idé om att hon ville vara ett lik med löv i håret. Så då gjorde jag det och la till lite blod :D jag älskar verkligen att lägga fakeblod på halloween sminkningar ;D haha!

Vad var ni på halloween, var ni utklädda?

Av Ellen - 1 november 2013 22:41

Kolla vad fin mobil är nu *-* Asså CocoPPa är nog bästa appen NÅGONSIN <3
Man kan lätt fixa hur fina appar till sin mobil istället för den normala designen ^^ såå bra idé!!!!
Liksom kolla bara vad gullig den blev! <3

Har ni CocoPPa? Om inte SKAFFA DEN *_* Mohahahaha!

Av Ellen - 1 november 2013 16:34

Hahaha! Är det redan november? Haha! Jag såg inte det för ens jag ca en timme sedan xD
har det gått så fort! Och det konstigaste var att jag ändå visste att halloween var den sista oktober men hjärnan hade tydligen inte fattat det ändå! ;)

Och nu är det bara 2 (och en halv) dagar kvar tills höstlovet är slut! :( trist!
Man Ja, ja! Det kan man ju inte ändra på precis!

Bild från weheartit

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards