piira

Alla inlägg under december 2013

Av Ellen - 14 december 2013 17:34

Bild från weheartit

Av Ellen - 13 december 2013 09:59

Nu sitter jag och Nicol i en taxi påväg till skolans huvudkontor där vi ska lussa med skolan för alla som jobbar där :) alla tåg och tunnelbanor är det trassel med så vi fick åka taxi istället ;)

USH! Att åka taxi och skriva ett blogginlägg på mobilen är inte en så bra kombination märkte jag... Börjar må lite illa :O så jag tar och avrundar här tror jag ;) glad lucia på er

Av Ellen - 12 december 2013 09:22

Ho Ho Ho Ho! Finns det några fina läsare där ute? :D

Hej på er! Idag är jag en panda... Varför? Jo för att på elevrådet kom vi på att vi skulle ha en "tomte dag" i skolan idag då man fick vara vilken slags tomte som helst och då såklart passade jag på att göra mig till en panda tomte eftersom jag är helt galen i den söta lilla björnen ^.^ hihi!
Jag älskar verkligen att klä ut mig!

Har du något djur du gillar väldigt mycket? Vilket isåfall? :)

Av Ellen - 11 december 2013 16:56

Hoj hoj! Hur mår ni?
Nu äntligen är alla viktiga prov och förhör över. Skönt!
Tänk vad sjukt ändå. Det är jul om bara 13 dagar :O såå pepp! Jag har redan börjat lyssna lite på julmusik för att komma i stämning men fortfarande är det Daniel, Nicki minaj och några fler som spelas mest ;) haha! Jag skulle kunna tipsa om en Sjukt bra låt av snoop lion (som förut kallades snoop dog) som heter - No Guns Allowed. Den är verkligen jätte bra med skön rytm, jätte mysiga stämmor och bra rapp. Så den tycker jag att ni kan ta och lyssna på :D

Jag ska ta och hämta något litet att äta och sen bara chilla lite i soffan. Jag är verkligen jätte trött efter idag då jag haft något med musik att göra hela dagen! Men kul var det iallafall :)

Kram på er

Av Ellen - 8 december 2013 21:30

Hej vänner!
Kolla vad bra tävling på keelas där du kan vinna en valfri keps från www.junkyard.se !! HUR BRA??? Regler för tävlingen hittar du på keelas blogg ( www.fames.se/keela )

Av Ellen - 5 december 2013 22:06

Hej!
Som ni kanske märkt har jag vart väldigt borta från bloggen och det är inte riktigt slut på det än.
Det är så att det är ganska mycket i skolan nu de sista veckorna i skolan då allt ska vara klart och alla prov och läxförhör/redovisningar är på samma gång så bloggen hamnar lite i andra hand just nu, men jag hoppas att ni förstår mig :) termins-betygen sätts på torsdag nästa vecka och jag vill såklart visa allt jag kan innan de sätts. Så jag ska försöka fokusera så mycket som möjligt på läxorna och skolan bara i några få dagar till. Men det kan hända att det kommer upp ett eller annat inlägg när jag har tid. Men jag ska försöka iallafall att komma på banan igen på måndag då jag hoppas att det mesta är klart. Vi har nämligen haft prov/läxförhör varje dag den här veckan och imorgon har vi matte prov och på måndag redovisning i fysik (som är på bilden) och på tisdag i historia. Så det blir en hel del att hålla reda på och därför får bloggen ligga lite stilla en stund tills allt är på sin rätta igen.

Vad gör ni då? Har ni kanske lika fullt upp som jag?

Av Ellen - 5 december 2013 13:00

 Saker jag önskar mig♥

   

www.candybykeela.se

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards