piira

Alla inlägg under december 2013

Av Ellen - 4 december 2013 13:00


 Saker jag önskar mig♥

 

www.junkyard.se

Av Ellen - 3 december 2013 21:42

Bild från weheartit

Av Ellen - 3 december 2013 20:45


Saker jag önskar mig♥

    

www.candybykeela.se




Av Ellen - 3 december 2013 17:31

Idag var en bra dag!
Jag har arbetat bra i skolan och haft väldigt kul :D som på projekt-tiden så berättade våran no lärare Robin om varför vi har diarré!.... HAHAHAH xD Det var sjukt kul och vi satt och skrattade en hel del och så pratade vi om optik och ljus m.m som också var rätt kul :)

Nu ska jag snart öva lite mer på engelskan som vi har prov/läxförhör på imorgon och kanske spela lite gitarr om jag orkar. Vi får se vad jag hittar på :)
Kram på er!

Av Ellen - 2 december 2013 20:28

Hej hej!
Jag sitter nu och gör lite matte i tofflor, pyjamas och med härlig musik i sängen och tänkte att det var dags för ett nytt blogg inlägg nu när mitt alarm ändå hade ringt och sagt åt mig att det var plugg-paus.
Jag har inte gjort speciellt mycket idag och därför har blogg update:en vart rätt låg. Det har bara vart en helt vanlig skoldag helt enkelt :)

Haha, om man kollar i min matte bok så finns det nog inte en ända sida som inte har någon form av klotter på sig! Men jag tycker det är kul och mysigt med små gubbar och figurer på matte sidorna :) det är liksom roligare att räkna då och ett bra sätt att ta en ca 1-2 minuters pause med figur ritande efter varje sida man har ränkat :) haha!
Här är iallafall några av de bilderna jag ritat. Några är rätt bra och vissa är jätte fula men jaja! Haha!

Av Ellen - 2 december 2013 13:00

 Saker jag önskar mig♥

   

 www.candybykeela.se

Av Ellen - 1 december 2013 14:12

Bild från weheartit

Av Ellen - 1 december 2013 13:00

 Saker jag önskar mig♥

   

 www.candybykeela.se

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards