piira

Alla inlägg under januari 2014

Av Ellen - 9 januari 2014 21:15


# sjuktgladfastharingenaningomvarför # pepp # smile # jagärgladidag # gladtjejhejhej # woopwoop

# vaffööösågladför  # vafföööööö # vemharegentligensvaret # ingenaningfaktiskt

# mohahahah # mwihihihihiii # mojhojhojhoj # musikärkärleksålyssnapåmusikdetgördigglad

# godisärgottmumsmums # jagharingentingattgörahaha # KNAAASIGT 

# undraromnågonlitenekorrekanskeorkatläsaochförstårvadjagskriver 

# brafråga # hellu # nuskajaglyssnapådanieladamsrayochpettersåhejdåååå

# pussochkramfrånengladtjej # xoxo

Av Ellen - 9 januari 2014 17:11

   


Hej Hej!

Jag hade tänkt att tips om en sjukt kul sketch-grupp på youtube som heter "Smosh" som drivs av killarna Anthony och Ian. Jag har prenumererat på dom i ca 3-4 månader nu och tycker att de gör så sjukt roliga och väl gjorda videos :D Man kan verkligen inte få nog av dom haha! De är så härliga! så därför ville jag tipsa er som inte sett deras videos tidigare att kolla på de och se vad ni tycker :) det tycker jag dom förstjänar. 

 

Här är 3 olika slumpmässiga videos från deras kanal om ni skulle vilja ha ett litet "smakprov" :D kram!

 

 

 



Av Ellen - 9 januari 2014 08:08

Hallelujah!
Idag när jag vaknade, vaknade jag med ett leende på läpparna ungefär :D mys!
Jag hade ställt klockan på 06.15 och kände mig jätte peppad på att starta skolan igen. Har faktiskt saknat skolan lite den senaste veckan! Att få vakna upp och veta exakt vad man ska göra är grymt!
Och jag gillar ju att lära mig saker! :) tänk på allt ni faktiskt lär er som du har så mycket nytta till!
Tänk dig att en lärare har suttit och hjälpt dig och lärt dig en massa saker för att du ska klara dig i livet! Du har ju lärt dig läsa, skriva, räkna och fått lära dig helt nya språk! Det är helt sjukt hur mycket du kan nu som du inte kunde för något år sedan, och hur mycket du faktiskt kan jämfört med vad folk visste och kunde för flera hundra år sedan! Är inte det sjukt :D
Var stolt över dig själv!


Nu ska jag ta och klä på mig och göra mig färdig för årets första skoldag. Pepp! Xoxo

Av Ellen - 6 januari 2014 17:31

En god hallon smoothie. Mums! Mums!

Ivar och Alice leker med lysrör som dom fick med några drinkar :)

Båten var FULL med "speglar" i taken! Knäppt ju! Haha! Oj, där var ju jag också ;)

Fin utsikt från ett café :D mysigt!

Av Ellen - 6 januari 2014 06:00

   

Bild från weheartit


Av Ellen - 5 januari 2014 15:40

Regler:
Lista ut vilken låt det är och kom på vilka ord som saknas.
Länka även med din blogg (om du har någon) så har du chans att vinna en länkning till din blogg i ett inlägg.
Tävlingen håller på i några dagar fram åt! Så passa på o klura ut vilken låt det är! :D

Lycka Till!

Av Ellen - 5 januari 2014 15:15

Hej Hopp!
Snart ska jag iväg med familjen på Finlands båt, och då kommer vi komma hem senare imorgon så därför ville jag bara berätta för er att det kommer bli rätt mycket tidsinställda inlägg istället för direkt skrivna inlägg som jag oftast brukar göra. Men sen när jag är hemma igen så kommer jag uppdatera som vanligt :)
Nu ska jag ta och packa lite grejer som ska med på resan. kram på er!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards