piira

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Vad hände?

Av Ellen - 20 februari 2014 19:41

Bild från weheartit

Wow! Vad hände med våren helt plötsligt?! Knasigt!
Haha! Imorse vaknade jag några minuter över sex och städade mitt rum, åt frukost och lyssnade på en hel del bra musik. Men när jag kom ner i mitt rum så kände jag att det var dags att dra upp rullgardinen och få in lite ljus i rummet och när den snabbt rullat upp så fick jag världens chock! Allt var ju täkt av snö! Helt kritvitt, överallt!
Jag blev både lite besviken och så sjukt glad på samma gång. Besviken över att jag inte kan ha på mig mina fina skor, och att vår känslan nu är lite förstörd (haha!), men väldigt glad för att snö är typ det bästa jag vet :D jag tycker det är så mysigt med vinter och det ser så fint ut utomhus :)

Men vad knasigt vädret kan vara ibland alltså haha! Är det snö hemma hos er också? Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards