piira

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Bloggpepp, styrketräning och träningsvärk

Av Ellen - 4 mars 2014 23:27

Hej Vänner! Visst var det ett tag sedan. Min bloggpepp över huvudtaget har vart rätt låg och inspirationen till att sätta sig ner en stund och göra ett litet inlägg har vart som bortblåst. Jag har inte velat det riktigt helt enkelt, trist men så är det. Men nu ska jag ta tag i det här igen och försöka tvinga mig till lite blogg inspiration igen :D för såhär kan vi ju inte ha det!

Idag har jag haft SJUKASTE träningsvärken i hela kroppen! Både armar, ben och mage. Jag har känt mig som en gammal tant som inte kan gå för att benen värker. Och det knasiga är att jag inte tränat något speciellt den här veckan och därför är lite förvånad över denna smärtan i kroppen som jag har just nu. Knas Ju! jobbigast var helt klart när jag skulle kliva av bussen på väg hem idag. Jag hade ju suttit still där på bussen i ca en kvart, tjugo minuter och så ställde jag mig lite hastigt upp för att hoppa av och benen bara värkte något så grymt att jag inte visste vad jag skulle göra, haha!
Jag var nära på att börja skrika men höll mig för jag kom precis och tänka på hur pinsamt det hade vart om jag helt random började skrika på bussen, kramandes runt benen och men rumpan upp i taket. Det går ju inte!

Vi har även pratat lite om styrketräning och hälsa på idrottslektionerna och det har fått mig att börja tänka på en sak.... Jag måste nog vara den klenaste människan på denna planet! Haha! Jag har ju typ inga muskler! Bara kött och blod som i Daniel Adams Rays låt Precis som jag! Vilket är precis som jag ju. Bara kött och blod! Haha! Så jag satt där och bara "woooow kolla mina muskler!" Och tryck upp skinnet på armen med tummen så att det blev en liten bulle på över armen. Haha, duktigt Ellen!!

Det här inlägget blev rätt långt men det får ni stå ut med! Undrar hur många som orkade läsa igenom allt det här jag skrivit nu. Haha! Men om man vart borta så får man ta igen det man missat, eller hur ;) så därför fick ni ett lite extra långt inlägg idag. Kram på er!

Här får ni en bild på mig från i början av januari/slutet av december, mins inte riktigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards