piira

Alla inlägg under april 2014

Av Ellen - 11 april 2014 13:01

Aaaaah! Nu är det snart dags!! Om ca en halvtimma så åker jag och pappa iväg och ska möta upp Caty och alla HiphopGäris och sen drar vi iväg till VÄSTERVIK!!
Vi har skrivit låtar, övat scenspråk och magstöd och är nu äntligen redo. Resan kommer att ta ungefär fyra timmar och vi kommer att åka ner med minibussar och tagga för spelning. Vi ska nämligen vara förband för de härliga killarna i hiphop gruppen Medina. Det kommer bli så fett! :D
Jag sitter och taggar sönder här borta haha! Pepp!!

Nä nu måste jag slänga i mig lite lunch och repa på mina verser en sista gång innan jag åker! Jag tar även med mig kameran så det kommer förhoppningsvis upp bilder från konserten senare. Ha det bra och sköt om er nu! Kram.

Av Ellen - 9 april 2014 06:00

 

Bild från weheartit 

Av Ellen - 5 april 2014 13:19

 

♥Hej Hej! Jag fick en fråga imorse från en person som undrade vart jag hade köpt bland annat mina armband som jag hade på bilderna i mitt senaste inlägg var ifrån. Så jag tänkte att jag skulle svara på det nu och att jag kanske lite då och då skriver vart jag köpt mina grejer eftersom jag nu börjat få lite såna frågor om var allt kommer ifrån. Vad sägs som det? Skulle ni vilja det?♥ 


Armbanden på bilden här ovanför är iallafall köpt i en liten butik i Farsta Centrum som heter Claire's där de säljer allt från smycken och mobil skal till väskor och hörlurar. Ni kan kolla in deras hemsida www.claires.com för mer. 

 

Resten av armbanden från förra inlägget är gamla och jag vet inte riktigt vart dom är ifrån. Det svarta med nitar kan man hitta liknande nästan hitta vart som helst egentligen och kedjan är faktiskt ett halsband som jag ibland brukar ha som armband bara för att jag tycker om det så mycket.♥ 

♥•Ha det bra så hörs vi!•♥ 

Av Ellen - 3 april 2014 17:15

 

♥Hej hej vänner! Hur mår ni?♥ 

Idag har vart en så grymt bra dag. Hela dagen har bara vart så sjukt pepp! Pepp pepp!

Vi hade teater repition i skolan hela dagen idag som vi brukar på torsdagar, och idag var det första gången vi körde utan manus. Det gick väldigt bra faktiskt och jag kunde de flesta replikerna utantill vilket var skönt.Det var verkligen jätte kul att se hur alla har utvecklats i sina roller och hur alla vågar mer nu än i början av repitionerna. 

Det vart en hel del skratt idag också! Haha! Vi hade verkligen jätte kul. 

Jag hade tänkt att jag någon gång ska försöka fota lite bakom scenen och under repitionerna innan premiären och kanske under själva showerna. Vad tror ni om det? :) 

 

Nu ska jag ta och göra lite läxor och skolarbeten innan middagen så att jag har det avklarat. Kram på er♥


Vad har ni gjort idag?♥ 


Av Ellen - 1 april 2014 23:57

April, april alla levande varelser där ute!

Idag är det första april och jag hade tänkt att jag skulle busa till det lite här hemma innan jag åkte till skolan imorse men, nej, så blev det inte alls! Och vet ni varför?!
Jo för att jag läste av klockan helt fel och trodde att jag var jätte försenad till bussen så jag fick klä på mig, borsta tänderna, kleta på lite mascara, hitta idrottskläder, duscha och packa väskan på ca 20-15 minuter. Det vart nog rekord snabb duschning idag också på bara ca 2 minuter haha! Så stressad ju!
Jag sprang allt vad jag hade till bussenhållsplatsen för att vara säker på att jag inte skulle missa bussen som skulle komma efter och skrev lite snabbt till Nicol så att hon skulle veta varför jag skulle vara sen. Men det visade sig ju sen att jag inte alls var ett dugg försenad utan tvärt om faktiskt. Jag var nästan 40 minuter för tidig så jag vände om och gick tillbaka hem igen. Knasigt!

Man skulle nästan kunna säga att min hjärna spelade mig ett litet April spratt nu på morgonen, haha. Så tokigt det kan bli ibland!

Nu tänkt att gå och lägga mig och sova alldeles stax så att jag orkar med dagen imorgon också! Och förlåt för det jätte dåliga bloggandet på sistone men jag har verkligen inte orkat eller haft lust med bloggen alls, men nu är jag igång igen. Kram på er

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards