piira

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

snabba fakta om mig

Av Ellen - 10 juni 2014 20:54

   

Hej Hej♥

Det här är den där lilla saken "Om mig" som jag skrev om i ett tidigare inlägg för ett tag sedan. Det är här jag kommer skriva ca 1-5 snabbfakta om mig själv som kanske kan vara lite kul att veta och som kommer få er att kunna "Lära känna mig" lite mer ;D  

Just denna gång hade jag tänkt börja med lite "basic fakta och sen lite skojsiga grejer också.


1.  Jag älskar sjunga och kan spela gitarr, lite piano. Men jag drömmer om att få lära mig spela en massvis instrument som t.ex fiol, trummor, elgitarr, bas osv.


2. Jag tycker jätte mycket om att umgås med vänner och familj och gör det gärna så ofta som möjligt! Men jag tycker nästan att det är skönast att vara ensam på mitt rum, lyssna på musik, kolla på serier eller vara kreativ och pyssla, spela gitarr eller rita när jag är hemma. Så jag spenderar en hel del tid på rummet när jag kommer hem på dagarna hehe :P 


3. Jag har samanlagt 6 syskon. två hel syskon och sedan 3 på pappas sida och 1 på mammas. 


4. Jag var rätt knasig som barn ändå! (och jag är väll rätt knasig nu med men.. haha!) För när min kompis Max på mitt dagis hade ramlat och slagit sig så att han börjat blöda näsblod så blev jag så avis på honom när alla fröknar tog hand om honom att jag gick runt en hel dag och slog mig själv i ansiktet för att också börja blöda jag med... Haha! det måste ha sett helt sjukt ut!! Jag undrar vad alla tänkte när de såg mig xD 


Så! Det där får räcka för den här gången. Skulle ni vilja att jag gjorde fler såna här inlägg någon gång så skulle jag bli glad ifall ni skrev det i en kommentar så att jag vet om jag borde fortsätta med det här. För jag tycker det är rätt skönt att ha det här som något som jag kan skriva lite då och då när jag inte vet något annat jag ska skriva om. Men berätta gärna om ni tycker det skulle vara kul så blir jag glad :D Kram på er♥

 
 
Ingen bild

du är ett miffo

17 juni 2014 18:32

Jävla hora! Du borde inte blogga! Så jävla ful och du kommer alldrig att leva ett liv du går säkert runt och strippar

 
Ingen bild

du är ett miffo

24 juni 2014 14:55

Fitta! Du borde verkligen stänga ner din blogg. din lilla hora! Du har en vecka på dig att stänga ner din blogg och radera den. annars kommer jag söka upp dig på hitta.se det är bara att söka på Ellen Reuterberg på hitta.Se tydligen bor du på gullrisdalen 1! En vecka tänk på saken. Annars händer det. Om du inte börjar strippa på din blogg! Lägg upp privata bilder på din kropp! Då kommer du få läsare

 
Ingen bild

jag är ett miffo inte du

24 juni 2014 23:34

Hej... förlåt att jag har sskrivit en massa hat. Jag skrev dessa för att jag är avundsjuk i hela mitt liv har jag blivit retad. Jag bytte nyligen skola och efter 2 dagar blev jag mobbad. Jag har alldrig haft en riktig vän och jag har alltid fått lappar i mitt skåp. I dom stog det att jag ska dö och att jag borde byta stil för att jag är ful... jag ångrar allt jag har skrivit och jag har lust att gå och dö själv. Fortsätt med din blogg den är fantastisk och jag har följt den ganska länge nu.. om det nu är så att du får fler kommentarer så bry dig inte du är perfect precis som du är! Fortsätt med bloggen den är helt fantastisk!

 
Ingen bild

pandaa

25 juni 2014 16:44

Fin blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards