piira

Direktlänk till inlägg 2 juli 2014

Just nu

Av Ellen - 2 juli 2014 20:38

   

Hej hej! 

Nu har jag och Ivar precis hjälpt Alice att filma lite videos till hennes Videofyme som hon har, men jag smet iväg en stund för snabbt skriva ett litet inlägg ;) 


Idag har vart jag så grymt trött efter att ha komit hem från konfan och la mig i sängen och sov i några timmar. längtar tills på söndag då vi har själva konfiramtionen. Det kommer bli jätte kul! Vi håller nu på och övar in sång, teater och väljer ut lite bilder till en fotoutställning till konfiramtions avslutningen :) Jag kommer dock nog att sakna alla sen efteråt för vi har så kul tillsammans!


Och nu är jag så grymt pepp för just i detta nu så är ett paket från junkyard ( www.junkyard.se ) påväg till mig♥ Vill ha mina fina kläder NUU♥♥ Haha! Jag ska såklart visa vad jag fått sen när paketet kommer :D 

Jag och Alice har även beställt två klänningar var från www.dresslink.com men de dröjer nog et tag innan de kommer hit men ni ska få se dom sen också :) 


Nu ska jag gå iväg och spela pokemon med Ivar en stund med hans pokemon kort för det har jag lovat honom. Det roliga är att varken han eller jag vet hur man spelar det egentligen så vi hittar bara på en massa regler själva! Haha! kram på er♥


________________________________________________________________________________________________

Här är en till låt jag skulle vilja visa er♥ Den här hittade jag idag faktiskt och blev typ kär i den direkt haha! Så mysig :D Den heter Million questions av Urban contact. Så bra ju! 

 

 

 
 
Lellefanten

Lellefanten

3 juli 2014 19:49

Längtar också dit! Och jag kommer nog också sakna alla i gruppen när det här är slut..

http://dogbuddy.blogg.se

 
Ingen bild

Heej

4 juli 2014 17:27

Nu när du tar bilder med din kamera vilket pogram använder du?? Använger du fortfarande pixlr.com för när jag gpr dit så kan jag knappt göra något

Ellen

4 juli 2014 22:48

Hej! :D
Ja jag använder fortfarande Pixlr.com.
Jag har tänkt att fortsätta med att göra lite tips och trix till hur man kan redigera sina bilder osv sen ;) tror nog det skulle uppskattas eftersom jag vet att det är många som undrar hur man kan göra ;) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards