piira

Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

dagens outfit

Av Ellen - 16 juli 2014 20:32

   

Här är dagens outfit som jag hade på Grönalund idag när jag var där en snabbis med Alice på förmidagen♥

 

Igår åkte jag med mamma och pappa och kollade på en kyl och en frys för vi ska byta ut våra och då fanns det en stadium butik rätt intill så jag passade på att gå in dit med mamma :) Jag blir alltid lika glad när jag går in där haha! Allt där är ju såå snyggt♥ Det är lite samma känsla där som jag har när jag kollar in junkyards hemsida haha! vill bara ha ALLT♥ Men när vi var där iallafall så köpte vi lite tröjor (bland annat den jag har på bilden, Så snygg ju!), ett par byxor, en bikini och en ryggsäck.


Tänkte att jag kunde visa lite av grejerna kanske imorgon om jag hinner, och då kan jag även visa klänningarna från dresslink som jag kom hem till oss idag. Dom som jag skrivit om ett prat gånger. De är verkligen jätte fina♥ Men dom får ni se imorgon alltså! 


Förlåt för att jag bloggat väldigt lite idag men det beror på att elen och internetet i hela området där jag bor försvann i flera timmar så har inte kunnat använda datorn. Men, men! Jag tänkte iallafall ta och göra klart de sista tidsinställda inläggen nu så att det blir klart. Kram på er♥ 

 

 
 
Ingen bild

Hanna

16 juli 2014 21:41

Vilken Sport affär?? Jätte fin tröja! Och vart kommer halsbandet ifrån???

Ellen

16 juli 2014 22:31

Linnet är från stadium :) den finns säkert hos de flesta stadium butiker men den här köpte jag i länna utanför Stockholm. Linnet hittade jag bland killkläderna som finns där. Alltså vanliga kläder från sportsmäken som exempel Warp, adidas osv. Så det är alltså en herr tröja haha! :) halsbandet hittade jag lyckligt vis nog på Ica maxi! Haha! Men det finns säkert en massa liknande på vanliga butiker som glitter, Claries osv :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards