piira

Alla inlägg under juli 2014

Av Ellen - 18 juli 2014 10:45

     

bilder från weheartit

Av Ellen - 17 juli 2014 15:30

   

Hej hej♥ 

Jag såg en film för några dagar sedan som heter The Vow eller Älska mig igen.

Det är en film som är baserad på en sann historia om ett par som råkar ut för en bilolycka. Tjejen var inte fastspänd med bälte under olyckan så hon skadas och tappar halva hennes minne. Hela den tiden hon och hennes man vart med varandra är helt borta. 


Filmen är verkligen jätte fin och jag blev alldeles rörd. och just att det här har hänt på riktigt gör historien nästan ännu finare. Den här filmen rekomenderar jag stark :) 

 


Av Ellen - 17 juli 2014 12:45

     

Här är de kläderna jag köpt från Dresslink.com och Stadium. 

Länk till klänningarna Klicka Hääär ♥ 

Av Ellen - 16 juli 2014 20:32

   

Här är dagens outfit som jag hade på Grönalund idag när jag var där en snabbis med Alice på förmidagen♥

 

Igår åkte jag med mamma och pappa och kollade på en kyl och en frys för vi ska byta ut våra och då fanns det en stadium butik rätt intill så jag passade på att gå in dit med mamma :) Jag blir alltid lika glad när jag går in där haha! Allt där är ju såå snyggt♥ Det är lite samma känsla där som jag har när jag kollar in junkyards hemsida haha! vill bara ha ALLT♥ Men när vi var där iallafall så köpte vi lite tröjor (bland annat den jag har på bilden, Så snygg ju!), ett par byxor, en bikini och en ryggsäck.


Tänkte att jag kunde visa lite av grejerna kanske imorgon om jag hinner, och då kan jag även visa klänningarna från dresslink som jag kom hem till oss idag. Dom som jag skrivit om ett prat gånger. De är verkligen jätte fina♥ Men dom får ni se imorgon alltså! 


Förlåt för att jag bloggat väldigt lite idag men det beror på att elen och internetet i hela området där jag bor försvann i flera timmar så har inte kunnat använda datorn. Men, men! Jag tänkte iallafall ta och göra klart de sista tidsinställda inläggen nu så att det blir klart. Kram på er♥ 

 

Av Ellen - 15 juli 2014 19:16

    

Jag hittade nyss en Youtube kanal som heter Domics där det är en kille som gör animerade videos om sig själv, hans åsikter och lite sketcher. Jag tycker han är jätte härlig så jag ville tipsa er om honom :) Här är tre av hans rätt nyligen gjorda videos. Ni borde verkligen kolla in fler av dom om ni gillade dom :D 

 

 

  

Kram


Av Ellen - 15 juli 2014 13:47

     

Hej♥ 

Har vart trött på min header LÄNGE nu så jag kände att nu var det minst sagt dags att göra lite ändringar :) 

Jag själv tycker att den blev mycket bättre nu än den tidigare designen och jag hoppas ni också tycker den nya blev mycket bättre ;) 


Kram♥

Av Ellen - 14 juli 2014 17:33

    

Hej hej!

Idag har jag verkligen inte gjort NÅGONTING ALLS! Bara suttit framför datorn och kollat youtube, sökt på random saker på google som vad det finns för olika fobier i världen och sen planerat lite inlägg som jag sen ska tidsinställa tills nästa vecka ;) 

Sen tidigare idag så gick jag in en stund på karaokeparty och "sjöng" (skrek ut låtarna som en galning för... varför inte? va ju ändå ensam så! xD) ett par låtar. Man får ju passa på att göra det när man ändå har hela huset för sig själv, Haha!♥


Men det har vart rätt skönt alltså! Nu hade jag tänkt att fortsätta göra och planera lite inlägg så att det blir gjort :) Kram på er♥ 

 

   

Bara en random bild på mina marsvin för att jag inte orkar ta upp kameran och fota något just nu haha♥ 


Av Ellen - 13 juli 2014 21:50

   

Hej på er! :D 

Idag har jag vart med Marcus hela dagen. Jag gick till honom och så var vi där tills jag åkte hem vid halv åtta ungefär :) 


Jag är verkligen så grymt taggad på att mitt paket från dresslink ska komma :D Jag hoppas på att paketet kommer nu i veckan så jag får mina saker innan jag ska på musik-kollo nästa vecka.


Det kan ju vara en bra sak att ta upp nu kom jag på haha!

Som sagt så åker jag kollo nästa vecka så då kommer jag inte kunna blogga men jag kommer att göra en massa tidsinställda inlägg som kommer ploppa upp lite då och då varje dag hela den veckan så att bloggen inte ska stå helt tom ;) 

Men skulle ni kunna hjälpa mig med lite ideer på vad ni skulle vilja se i de tidsinställda inläggen när jag är borta? Jag har lite ideer redan men det hade varit kul om ni fick påverka det lite också :) 

 

Nu ska jag ta och sluta iallafall! Kram på er♥

 






 

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards