piira

Alla inlägg under juli 2014

Av Ellen - 12 juli 2014 18:53

    

Hej♥

Jag var ju som sagt och träffade min kusin och hennes barn och man idag på förmiddagen och då passade jag även på att ta med kameran också :) Dom bor i Frankrike så vi träffar dom inte så ofta så det va kul att få träffa dom igen! Men så här kommer iallafall lite bilder!

    

    

Jag och pappa :D Hej Hej! 

    

Viktor och Ivar kör traktor xD 

   

Och när jag kom hem så mötte jag upp Elli och så hängde vi en stund. Hehe! SÅ FIIINA JU!♥ x'D 

 

Vad har ni gjort idag? 

Av Ellen - 12 juli 2014 09:45

 

Godmorgon!♥ 

Det här får bli ett jätte snabbt litet inlägg för jag ska alldeles straxt åka iväg och träffa min kusin och hennes man och barn så jag hinner inte riktigt skriva speciellt mycket mer än såhär för nu måste jag fixa mig haha!

Ni får en bild på mig och Klara så länge! Kram

    

Av Ellen - 11 juli 2014 20:07

   

Idag var jag jätte sugen på att pyssla så det fick bli det jag fick göra störta delen av dagen idag :D Kul ju!

Jag och Ivar gjorde ler-figurer. Jag gjorde två cupcakes och ett skellet, dock blev bara ett av cupcakesen halsband än så länge. Vet inte riktigt vad jag ska göra den andra till än haha! 


Sen har jag och mamma bakat hallongrottor och sen gick jag och familjen och åt på Pizza Hut. Mys dag helt enkelt!

Nu ska jag och Ivar spela lite sims eftersom han tjatat om att göra det med mig hela dagen idag ;D Sååå.. Vi ses så länge! Kram

Av Ellen - 11 juli 2014 10:54

   

Hej hej♥ 

Igår åkte jag, mamma, och mina syskon Sofie, Alice och Ivar iväg och hämtade mormor för att sedan åka iväg och ha piknick vid en stand i närheten av där mormor bor. Det va jätte mysigt och vi hade med oss kyckling vingar, melon, jordgubbar, kakor och en massa annat gott. Sen passade vi på att sola och bada medans vi va där också :) 

När vi kom hem sen så kom Marcus hit och vi var med varnadra resten av dagen sen :D 

 

Idag har jag däremot inga planer på dagen så vi får se vad jag hittar på haha! Vad gör ni idag?


Här får ni en gammal bilg på mig så länge ;)

 

Av Ellen - 9 juli 2014 10:10

   

Heej♥ 

Nu ska jag alldeles straxt åka iväg till Tc med Alice och hennes kompis Alicia och möta upp min kompis Noah för att sedan dra vidare till grönalund :D Ska bli jätte kul tror jag! Pepp♥

Måste sluta nu för nu måste jag göra mig i ordning haha! Kram 

Av Ellen - 8 juli 2014 14:22

   

1. Jag är rädd för dockor! tycker dom är så sjukt äckliga och obehagliga! Speciellt proslinsdockor av någon anledning... Ush och fy haha!! D': 


2. Något av det bästa jag vet är GODIS!! Och mina absoluta favoriter är nog de här nere som alltid måste finnas i mina godis påsar när jag handlar godis♥ Mohahha! 

   

3. Några av mina dröm yrken och som jag helst skulle vilja jobba med när jag blir äldre är

*Att animera egna filmer och skriva/göra musik till dom

*Skapa tv-spel

*Designa kläder med coola tryck på 

 

4. När jag flyttar hemifrån så ska jag ha en minigris, en fransk bulldog och en mopps har jag bestämt!♥ De är ju såå söta♥

   


Av Ellen - 8 juli 2014 14:16

   

 


Av Ellen - 7 juli 2014 16:01

   

ÅH vad varmt det är!! Puh!!

Så idag orkar jag nog bara ta det lugnt och sola, bada och hoppa studsmatta haha! Så varmt ju! 

Här får ni en bild på mina ben så läge xD hahah!! 

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards