piira

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

gårdagens äventyr

Av Ellen - 17 augusti 2014 14:42

 

        

Igår förmiddag åkte jag hem till Marcus och spelade Ps3 med hans små bröder en stund. Sen vid klockan 4 kom jag hem och så åkte jag, Alice och pappa iväg och gick på "Diggiloo" resten av kvällen :) 

Det var bra musik och roliga sketcher på scenen och jag hade iallafall roligt. Men sen mitt i showen så blev det ett riktigt ösregn så de vart till och med tvungna att avbryta konserten haha! Helt otroligt vad det regnade alltså! xD 


Och idag är allra sista dagen för mig på sommarlovet. Lite trist men jag är ändå rätt taggad på skolan nu faktiskt! Ska bli kul att få träffa alla igen :D 

 

Kram på er♥

 
 
Ingen bild

asta

6 oktober 2014 07:12

Hesan super bra blogg! När kommer du att uppdateta??? OCH vart köpte du den där tröjan som du har i första bilden???????????

Ellen

10 oktober 2014 22:07

Tack :D Jag kommer att uppdatera som vanligt nu igen. Tröjan? Jag vet inte riktigt vilken tröja du pratar om så..

 
Ingen bild

asta

19 oktober 2014 20:22

hej igen! em jag menar det tröja du har på dig i första bilden i det här inlägget det ståt typ 1st street eller nåt sånt, den är super fin

Ellen

20 oktober 2014 22:52

Okej ;) den köpte jag i london i någon butik vi hittade där. Vet där emot inte vilken butik :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards