piira

Alla inlägg under augusti 2014

Av Ellen - 15 augusti 2014 09:43

 

Godmorgon♥

Förlåt för att jag vart så dålig på att skriva de senaste dagarna men jag har delvis inte haft tid och delvis inte orkat eller haft något att blogga. 


Mina planer idag är helt blanka just nu så jag har inte dirket planerat att hitta på något speciellt alls idag förutom kanske ikväll då jag möjligtvis ska träffa Marcus men vi får se hur det blir ;) 

På tal om Marcus så har vi nu idag vart tillsammans i 6 hela månader :D Sjukt♥ 

 

Igår var jag iallafall hemma stora delar av dagen och kollade mest på film och latade mig i soffan. Sen hjälpte jag även sofie med att köpa hennes nya dator så att jag ska kunna få hennes gamla och sen var jag och badade på kvällen med Klara och mina småsyskon. Mys! 


Vad gjorde ni igår?♥


 

Av Ellen - 13 augusti 2014 16:15

 

 

Haha åh vad jag älskar den här låten just nu! Har den på hjärnan jämt! Så härlig :D 

 

Rude - Magic

Av Ellen - 12 augusti 2014 17:45

 

Hej hej♥ 

Nu är jag påväg till min kompis Vildas husvagn där jag och lite fler kompisar ska sova över i natt. Mys! 

Men så länge så får ni en bild på mig sittandes på en bänk som ska föreställa en bok som vi hittade i London. 

Kram på er så bloggar jag mer imorgon♥

     

Av Ellen - 12 augusti 2014 16:05

           


Det här är bilder från andra dagen i London. Under den dagen letade vi upp en Banksy målning och gick sedan på Warner Bros Harry potter utställning. Den va SÅÅÅ BRA♥

Av Ellen - 11 augusti 2014 13:39

               


Av Ellen - 10 augusti 2014 13:30

   

 

Amnesia- 5 seconds of summer

Av Ellen - 9 augusti 2014 21:30

     

Alla de här kläderna är från junkyards egna märke JUNKYARD XX-XY. De här är lite exempel på kläder jag skulle vilja ha :D Jag tycker alla dom är jätte snygga och hade lugnt velat ha någon av dom själv. 

 

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Bild 4

Av Ellen - 8 augusti 2014 13:30

 

Om jag ska välja mellan glass eller godis så tar jag LUGNT godis♥ Det är ju något av det bästa jag vet!! Hallå?! Haha♥ 


 

Både och faktiskt! Beror på om de är färska eller frysta! Om de är frysta så gillar jag mest hallon och om de är färska så är det blåbär haha♥    


 

CHOKLAAAAAAD!!!!!♥♥ 

   

Helt klart cola! Är inte så förtjust i fanta faktiskt. iallafall inte vanlig fanta. Så jag väljer nog cola♥ 

 

 


Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards