piira

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2014

Rubrik saknas

Av Ellen - 10 oktober 2014 20:55

 

 Glad Oktober alihopa :D Hur mår ni?

Ja, jag vet! Jag har inte bloggat på VÄÄÄLDIGT länge.. Men jag har kännt att jag varken har orkat, haft lust eller riktigt intresset till att sätta mig och skriva om något nu under ett tag men nu är jag tillbaka med ny bloggpepp och positiv inställning till att börja blogga på riktigt igen :) 


Under den här tiden jag inte bloggat har jag endas fotat under några få tillfällen och jag tänkte dela med mig av nåra av dom och berätta lite av de sakerna jag sysslat med under de här veckorna, hehe! 

      

Var med Elli en helg för några veckor sedan för ett ltet "foto-äventyr" efter vi båda ha ett rätt stort foto intresse, så vi gick runt och fotade lta allt möjligt bland anat löv, träd oss själva. 

   

Åkte till ett graffitti ställe med skolan som ett projekt uppstartande till vårt projekt om förbjuden konst och censurering osv. Rätt spännande tycker jag och jag har alltid farcinerats av grafitti s det här var jätte kul :) (Jag och nicol)

   

Har även umgåtts med dessa fina människor rätt mycket under dessa veckor. Den här bilden är tagen av Liv som därför inte synns med på fotot men tyckte hon kunde få beröm fr fotot iallafall :D Åh, vad jag har roligt med mina vänner alltså, haha! (på bilden: Jag, Vilda, Marcus, Isak och Andrea) 


SÅ! Nu måste jag ta och göra lite skolppgifter ett tag nu och kanske försöka hitta något litet gott att smaska på en stund. Det är ju ändå fredag ;) 


Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards