piira

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

bio och melodifestivalen

Av Ellen - 21 februari 2015 22:38


   

Imorse tog jag och lyxade till frukosten en smula och fixade så det skulle se lite mysigt ut. Tycker jag lyckades ganska bra ändå. Haha! Gott var det ialllafall ;) 


Idag beslutade jag, Mamma, Sofie, Alice och Ivar oss att hoppa in i bilen och åka iväg och kolla på bio för att se på "Big Hero 6". Det här var andra gången jag såg den och jag tyckte väl att den var lika bra nu som senast jag såg den. 


Och nu på kvällen satte jag mig med Mamma, Pappa och Ivar i soffan och kollade lite på melodifestivalen och ingen av oss tyckte väl att det var speciellt bra något av det. Jag blir verkligen så grymt besviken på melodifestivalen nu för tiden. Allt känns bara dåligt tycker jag, haha! Jag kommer ihåg när jag var liten och verkligen älskade jag melodifestivalen och tyckte i princip att varenda bidrag var bra, men nu... nä fy! Haha!

Så vi slutade kolla efter en stund och började titta på Breaking bad istället. Mamma och pappa har också börjat kolla på det nu vilket är rätt roligt tycker jag.

 

Vad tycker ni om melodifestivalen? 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards