piira

Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

dagliga tankat och en kopp te och feta

Av Ellen - 26 februari 2015 22:13

       


Jag borde egentligen ta och gå och lägga mig strax men jag kände verkligen ett behov av att göra ett litet inlägg för att dels uppdatera lite om hur jag mår och vad jag gör, och dels för att klar göra några frågetecken som uppstått.  


Om vi börjar från början. Idag har väl vart en rätt intressant dag ändå. Jag gick till skolan som vanligt (har sportlov nästa vecka, kommer prata lite mer om vad jag ska göra då senare) och sen åkte vi tillsammans med skolan på en utflyckt till en konst-utställning i stan som handlade om städer. Rätt kul och spännande tycker jag ändå.


Sen idag har även jag och Nicol startat upp ett litet projekt som förhoppningsvis kommer göras officiellt vecka 11 eller veckan efter det. Vi får se. Jag vill inte berätta några detaljer om det än men jag hoppas att ni kommer tycka att detta kommer bli lika roligt som vi gör! :D


Ett litet vardags Tips:

Något som jag skulle vilja tipsa er om är "Feta-ost och granatäpple". ÅH! Det är så gott! 

Det är verkligen ett litet snacks som jag tycker man kan ta och testa på. Det lite salt/sura i fetan och det söta och saftiga i grantäpplet gör påriktigt mina smaklökar helt galna! Haha!! Så otroligt mumsigt! Så om du gillar feta-ost eller vill smaka det, gör det då tillsammans med granatäpple. Num Num Num Num!!




Sen till de frågor jag fått de senaste dagarna! 

Jo såhär! Jag har fått förfrågan om att "visa hur jag gör" när jag bland annat gör en speciell rymdtext som jag hade som rubrik i ett inlägg för några månader sedan och även hur jag gör en pratbubbla i mina bilder. Och det var, jag vet, väldigt länge sedan ni frågade och som jag sa att jag skulle visa er, men tiden har gått till annat och jag har, som ni förmodligen märkt, inte orkat med bloggen alls under ett par månader nu. 

Men jag lovar! Det kommer! Som tidigast i början av nästa vecka för jag kommer nämligen vara borta nu över helgen och kommer inte hem för ens på söndag. Och imorgon åker jag så pass direkt efter skolan att jag förmodligen inte kommer kunna hinna göra några tidsinställda inlägg över huvud taget till i helgen så jag antar att bloggen kommer stå rätt stilla fram tills på söndag. Jag är dock inte helt säker än, men ni märker ju hur det blir isåfall. 

Men så ja, det kommer! Håll utkik bara så ska ni se att det kommer upp inlägg om hur jag gör de där sakerna så snart som möjligt. 


Jaja! Men nu behöver jag ta och sova! Kram på er :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards