piira

Inlägg publicerade under kategorin Om The Kick Back Pack♥

Av Ellen - 8 januari 2013 20:49

Tycker den blev JÄTTE FIN! Och cool ;) älskar färgerna och den lilla cupcakesen på toppen^^ det var hennes ALLRA första tatuering och den blev hur snygg som HÄLST :D Moa's blogg ---> www.werun.se/Moa

Av Ellen - 17 december 2012 15:16

 

 

 

 

 


Ni är de mest coola och sötaste tjejerna jag vet! har aldrig träffat dom men dom är så GRYMT coola och roliga på både sina AAAZ fina bloggar och era videobloggar!♥ Ni får många ungdoms tjejer att känna sig vackra och speciella! Iallafall så fick dom mig att göra det  

genom att ha läst deras bloggar så känner jag mig trygg med den jag är! Jag är ABSOLUT inte ful! jag är inte Tjock! Jag är jag och det kan ingen ändra på! och det vill jag att ALLA ska kunna känna! jag kan nästan lova att om ni kollar deras bloggar så kommer nästan ALLA era komplex och tråkigheter i era liv att Sugas in i en STOR;STOR damsugare och kvar finns bara en Tjej eller kille som är HUR Cool och  perfeckt som HÄLST! Alla är vi olika, och vi alla är skapade för att vara någon här i livet! så kom igen!! Ingen är precis som du! DU är en pusselbit, av MÅNGA! men om du inte skulle finnas då går det inte att göra klart pusslet! Du är vicktig! och med deras bloggar så kan du faktist inse att du är helt änkelt AWESOME! 

 

Jag är bara 12 år (snart 13 i januari) och ALLA mina komplex är helt försvunna! och det är pågrund av dom här Fem härliga tjejerna♥

tack vare dom så har jag insätt allt detta som jag nyss har slitit ur mig och kladdat ner i detta inlägg. 

 

Puss på er alla^^ 

 

Här är Kick back packs alla Bloggar...

 

Hohf---> www.werun.se/Hofh  

Keela---> 

 

 

Caty--->   www.werun.se/Caty

 

 

 

Kandylandy---> www.werun.se/Viras

 



Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards