piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 26 februari 2014 08:37

Hahah! Åh vad jag älskar sånna här t-Rex bilder! Speciellt den bilden högst upp! Hahah! Den är så härlig! Haha! :D vilken är eran favorit bland bilderna? Kram

Av Ellen - 7 februari 2014 09:30

 

Aaw! Kolla vilka sötnosar :D Jag blir så glad av att kolla på de här bilderna så jag kände att det var värt att dela dom med er. Hahah jag älskar verkligen mopsen uppe till vänster! Den så så otroligt glad ut så man vill bara gå fram och krama den ju ^^ haha! Kram på er.


Av Ellen - 5 februari 2014 13:21

 

Ny design igen :D haha jag tyckte inte om den senaste speciellt mycket faktiskt så jag bytte :) den förra var alldeles för rosa och den var så rörig :/ men jag är faktiskt ganska nöjd med den nya nu. den är mycket mer "ren" och fin♥ så jag är iallafall jätte nöjd. 

 


Vad tycker du om den nya designen? Kram♥

Av Ellen - 5 januari 2014 08:30

  

       



1. Vad är det bästa med att få sommarlov? 

Oj! Haha! Kan man svara att det bästa med att få sommarlov är att ha sommarlov? (O.O)
2. Favorit-smiley?

Om man gör smileys med tangenterna så är det nog den här " (^.^) " annars med blogg smileysarna så är det nog denna

<--

3. Vad är du mest stolt över att du har gjort?

Föddes? Nej jag vet faktist inte HAHAHAHA! 
4. Det roligaste du gjorde under 2013. 

 Svårt!! Jag tycker nästan allt är roligt oftast. Bara man ser allt från det possetiva så kan man vara gladare oftare tror jag :D 

5. Har du några husdjur?

Jajamensan! Två små krabater till marsvin som heter Herr Muffin och Washington! Sen har även min lillasyster en hamster.
6. Vilka kläder känner du dig mest bekväm i?

De jag har på mig xD haha! Nej men jag är faktiskr väldigt kräsen när det gäller kläder! Det får helst vara stora oversize tröjor elleR någon som jag tycker passar mig och som känns skön att ha på sig, och gärna tightare nere i form av leggings eller thights och sen sköna skor :) för mig är det viktigt att jag trivs i det jag har på mig och att det är skönt och inte obekvämt! Sen får det gärna "hända något" i tröjan eller byxorna som sticker ut lite eller bara är grymt coolt :D jag tycker kläder är ett annat sett att utrycka sig själv och sin personlighet! Jag bara ÄLSKAR sneakers, stora t-shrits och coola leggings. Men jag tycker även att blanda olika stilar är grymt snyggt! Som en jätte söt tjejig klänning till ett par sneakers eller en söt liten rosett i håret och klackskor till en stor oversize tröja och ett par snygga shorts typ :) det är kul att blanda och utrycka sig själv via sin stil :D det skulle vara tråkigt om alla såg exakt lika dana ut!
7. Vilken är den jobbigaste årskursen du gått hitils?

Haha ingen! Jag tycker alltid att det är kul att lära mig nya saker och tänker oftast inte på att det blir "svårare" på något sett! Jag tycker bara det är kul att gå upp en årskurs! Det är ungefär som att komma till en ny lever på ett tv-spel eller klara av svårare danssteg på dansen, eller klarat av det där jätte svåra ackordet på gitarren. Man lär sig nya saker hela tiden och det tycker jag bara är kul! :D 
8. Föredrar du att vara Sminkad eller Osminkad?

vet inte! Det spelar ingen roll egentligen ;) att vara osminkad är bara skönt och man slipper att tvätta bort den jobbiga mascaran men smink tycker jag är fint! smink är som kläder! Man kan utrycka sig där med! :) jag tycker dock att det är finast ju mindre man smetar på sig ;) 
9. Bästa bok du har läst?

Oj! Hahah! Nu måste jag tänka! Haha den här bok-serien var JÄTTE länge sedan jag läste men jag har alltid tyckt att den är så under bar haha! Det är alla Tsatsiki böckerna! Ja, jag vet att de är rätt lätt lästa men vad spelar det för roll? De kan vara bra iallafall :D dom älskade jag för något år sedan och funderar på att läsa om dom snart igen :)
10. Instagram/Facebook/Inget

instagram och Facebook :D instagram för att jag gillar att se vad mina vänner och idoler håller på med och sen Facebook för att kolla på roliga sms och roliga vines hahah xD jag använder inte FB till något annat! 

11. Trivs du bäst bakom eller framför kameran?

Bakom faktskt! Jag kan verkligen inte kontrollera mig själv framför kameran och kan därför aldrig riktigt bli bra på bild och blir bara nervös och gör en ful min istället! Vilket jag nu blivit världs mästare nu efter alla år som jag tvingats ta kort på mig och fjantat mig framför spegeln haha! Men jag får ta o öva upp mig lite :)


 


 Jag har inte 11 stycken men jag kan "utmana" dessa fina personer hehe! :) 

 www.singmetosleeep.blogg.se 

 www.nellies.horseworld.se

 www.nathalievictoria.forme.se 


   


Fråga 1. Vilka är dina favorit artister? 

Fråga 2. Hur skulle du beskriva din stil? 

Fråga 3. Hur var din konstigasts dröm du drömt? 

fråga 4. om du hade fått vilken superkraft som du ville vilken skulle vet vara? 

Fråga 5. Har du vart utomlands? Vart?

fråga 6. Vilket är ditt favorit godis? 

Fåga 7. Vad ville du bli för något när du var liten? Och vad vill du ha för yrke nu? 

Fråga 8. Nämn tre av dina största passioner.

fråga 9. Vet du vad dina föreldrar heter i mellan namn? 

Fråga 10. vatten, mjölk eller kokos mjölk? 

fråga 11. när vaknade du Idag? 


Av Ellen - 23 december 2013 19:29


http://youtu.be/fWmO_v3xjS0 - jul låt med Megan Nicol

http://youtu.be/2Dy0ho9YiSQ -mistletoe kissing prank

Av Ellen - 14 december 2013 17:34

Bild från weheartit

Av Ellen - 3 december 2013 21:42

Bild från weheartit

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards