piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 30 november 2013 17:15

December och Jul = Inspiration♥ 

 

Ååh! tänk att det är December imorgon redan. Helt sjukt! 

Jag har som ni kanske märkt haft väldigt dåligt med inspiration och ork till att blogga, men när jag insåg att det snart är jul så blev jag så glad och peppad på att ge allt de sista veckorna innan jul och nyår! Så pepp


Jul är verkligen något av det bästa som finns :D jag längtar redan! 

Nu vet ni iallafall att jag lever och ska blogga en massa! så håll utkik♥ 

 

(bilder från weheartit) 

Av Ellen - 2 november 2013 11:20

Jag tycker hon blev rätt bra ändå :) hon kom med en idé om att hon ville vara ett lik med löv i håret. Så då gjorde jag det och la till lite blod :D jag älskar verkligen att lägga fakeblod på halloween sminkningar ;D haha!

Vad var ni på halloween, var ni utklädda?

Av Ellen - 1 november 2013 16:34

Hahaha! Är det redan november? Haha! Jag såg inte det för ens jag ca en timme sedan xD
har det gått så fort! Och det konstigaste var att jag ändå visste att halloween var den sista oktober men hjärnan hade tydligen inte fattat det ändå! ;)

Och nu är det bara 2 (och en halv) dagar kvar tills höstlovet är slut! :( trist!
Man Ja, ja! Det kan man ju inte ändra på precis!

Bild från weheartit

Av Ellen - 13 oktober 2013 10:27

För några dagar sedan hittade jag den här katten på instagram. HUR SÖT!?? Det är så gulligt att den alltid har tungan utanför munnen :D hahah!! Det måste vara en av de sötaste katter jag någonsin sätt :D

Av Ellen - 11 oktober 2013 08:15

Av Ellen - 29 september 2013 12:37

Kom ganska nyss hem ifrån klaras födelsedags-sleepover fest hemma hos henne :) här kommer liter bilder från igår :D

Min och nellies present till klara :D WOOP WOOP!!

Av Ellen - 27 september 2013 08:27

Hej Hopp!

Nu sitter jag på bussen mot skolan och sitter vettskrämd och tänker på det FASANDS FULLA JAG NYSS VARIT MED OM :O .... TANDLÄKAREN!!!...

HAHAHA okej skojade bara ;) det var inget läskigt eller jobbigt ett dugg! Jag bara satt där och dom gjorde det dom skulle ;D enklare än så kan det inte bli.

Det ända jobbiga med denna morgonen var väll kanske att min väckarklocka inte ringde! Så jag vaknade ca 5 minuter innan vi skulle åka! Så jag är rätt trött nu och har inte ätit någon frukost, men min lillasyster var snäll och gjorde en macka åt mig :) (läs: snäll syster)

Men nu måste jag sluta! Bussen är framme nu så hejdå!

Xoxo

Snabb liten bild från tandläkarn

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards