piira

Inlägg publicerade under kategorin Viktiga saker♥

Av Ellen - 20 juni 2013 11:23

Morsning!
Jag är så SJUKT PIGG och pepp idag! ^^ härligt! och det är ju toppen eftersom min bloggpepp vart... Sådär... Den här veckan. Men nu är den tillbaka :D skönt!

Och lite info!
Jag håller ju på med att flytta bloggen till blogg.se och det tar lite tid! Och nu ska jag även åka bort över midsommar (vi åker idag) så då kommer jag inte kunna fixa bloggflytten på ett tag men jag hoppas att det kommer gå snabbt och smidigt :D

Det var typ allt jag hade tänkt berätta men, Hejdå ^^ XOXO

Av Ellen - 7 maj 2013 17:37

Jag hade tänkt att svara på era frågor som ni hade ställt :)

OM DU INTE HETTE ELLEN VAD SKULLE DU VILJA HETA DÅ?
Svår fråga ;) vet inte riktigt! Jag trivs med mitt namn ;)

OM DU FICK VÄLJA EN SPORT FÖRUTOM DE DU GÅR PÅ VAD SKULLE DET VARA?
Jag går ju på badminton men jag ska sluta efter terminen för jag har aldrig riktigt gillat badminton. Men jag skulle vilja gå på dans för jag älskar att dansa :D och då tror jag att jag vill dansa typ pop, street, disco eller något i den stilen ^^

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLI STOR??
Jag vet inte riktigt :) men jag skulle vilja hålla på med allt jag tycker är roligt på samma gång :) blogga, göra och spela musik och måla ^^

HUR MÅNGA LÄSARE HAR DU IDAG?
Just nu så har jag 11 stycken olika ;) men det brukar bli runt 20 senare på kvällarna :)

MÅL MED BLOGGEN?
Vet inte riktigt :) men det skulle vara kul om bloggen blev rätt stor för jag älskar ju att blogga och jag älskar mina bloggläsare ;) men det spelar inte någon jätte stor roll men det skulle vara jätte kul men fler läsare såklart :)

ÄKLIGASTE DU VET? (MAT)
Helt klart bananer D: som i mitt inlägg "min fobi för bananer" så kan ni läsa om varför :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DITT ELLER DATT??

uppsatt/utsläppt? - utsläppt!!
Rida/fotboll? - fotboll!!
Hemma/kompis? - kompisar! Eller hemma! Det beror på humöret ;)
Inne/ute? - Både och för det beror helt på humör och väder :)
Skansen/Kolmården? - KOLMÅRDEN :D
Klänning/tjol? - ingen egentligen men om jag måste välja så blir det tjol ;)
Linne/t-shirt? - T-SHIRT!!!!
Soffa/fåtölj? - soffa ^^
Mjukis/jeans/leggings? - LEGGINGS :D ÄLSKAR LEGGINGS<3
Frukost/lunsh? - frukost tror jag :)
En bästa vän för livet/fler vanliga vänner? - jag tycker att det är skönare med fler vänner :D
Kik/sms? - kik tror jag :) (för det kostar inte xD)
Blogga/vara med kompisar? - BÅDA xD men mest vänner ^^
Cola/fanta? - Cola! :D

Tack för alla frågor :) hoppas ni tyckte om svaren ;)

Av Ellen - 3 maj 2013 18:37

Hejsan fina läsisar :D
Jag tänkte dra ihop med en liten frågestund här på bloggen, så ÖS NER MED FRÅGOR om t.ex hobbys, vänner, sjukaste händelser m.m :) använd eran GRYMT härliga fantasi som jag vet att ni har :) ha det bra!

<33

Av Ellen - 26 april 2013 19:24

http://youtu.be/qX9FSZJu448

Av Ellen - 24 april 2013 21:13

(Okej Fobi är väll kanske att överdriva...)
Är det bara jag som värkligen INTE gillar bananer?? Det känns som det iallafall D: Asså jag får nästan rysningar när jag ser bananer D; bara lukten av dom gör ärlig talat att jag får kväljningar och det känns som att jag ska spy ;( det är grymt jobbigt! Som t.ex en gång när jag satt på bussen hem ifrån skolan, då kände jag en banan lukt och såg en kvinna äta en banan några säten framför mig! Jag mådde så illa av det så jag nästan var tvungen att gå av bussen för att jag trodde att jag skulle spy D: men det var bara cirka tre stationer kvar så jag fick stå ut! DET VAR GRYMT JOBBIGT OCH OBEHAGLIGT! Det är rätt trist egentligen, För jag tycker bananer ser så roliga ut ^^ haha! Men att äta en banan eller känna lukten av dom, NEJ NEJ NEJ!! USH! Ibland känns det som att jag är den ÄNDA i universum som VÄRKLIGEN inte gillar bananer. Typ alla mina kompisar gillar bananer, min familj gillar bananer men inte lilla jag!! Så är du EN av dom som AVSKYR bananer, skriv gärna en kommentar så kan vi ändra på detta, TILLSAMMANS!! Och så kan vi "utstötta" starta en klubb där vi dricker te och pratar om hur mycket vi inte gillar bananer, det låter väll trevligt ;D haha! Driver bara! Men ärligt bananer är något av det värsta jag vet! PUNGT SLUT!

See you lager aligator ;D

Av Ellen - 4 april 2013 12:30

HejHej alla Ellens bloggläsare!!
Nellie häääääääär! Nu är jag med ellen och klara och vi har inget att göra.
Kolla min blogg ellen tycker den är bäst!
www.nelliesss.bloggplatsen.se

Och ellen tycker att ni kan kolla in den varje dag! :) kram! //Nellie

Av Ellen - 26 februari 2013 08:03

Jo, jag tänkte svara på vilken App jag använder när jag ritar bilder/serier och gör sånnadär texter m.m som många undrat om hur jag gör. Jag använder en App som heter Youdoddle och den är en Jätte bra App om man vill t.ex rita något ;) jag bloggar ju nästan alltid från ipaden eftersom jag nästan aldrig har tillgång till nån dator :) men jag tycker nästan att det är lättare att blogga här ifrån ;) här kan man ju lixom göra videos, ta foton, rita m.m :) aja men hoppas ni blev glada för svaret ;) ses :D

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards