piira

Inlägg publicerade under kategorin VIDEO BLOGGAR :D ♥

Av Ellen - 16 januari 2013 07:50

(Bilden är inte min)

Av Ellen - 15 januari 2013 17:19

     



Lyckat till     
 

Av Ellen - 29 december 2012 17:53

 



 


förlåt för förseningen av videoklippet! jag var på en kina resturang just då ;) men här är det!!    

Av Ellen - 28 december 2012 23:18

Tycker ni att jag ska starta ett video blogg maraton? :) jag själv tyckte att det värkande rätt kul ^^ jag tänkt härma kick back packs idé med att jag har olika teman på videobloggarna :)


Detta går till såhär (för dom som inte vet^^)


Jag kommer att komma på 10 olika teman på videobloggar så kommer jag göra en video varje dag, i tio dagar :) låter inte det kul^^


Det kan vara videor som t.ex historier, att jag visar någonting eller helt änkelt att jag gör något HEEEEL GALET xD ni ska få se vad jag menar^^


Jag hade tänkt att starta med video bloggarna redan imorron ^^ (videon kommer upp ca kl 15.00)



Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards