piira

Inlägg publicerade under kategorin VIDEO BLOGGAR :D ♥

Av Ellen - 18 december 2012 17:34


 


haha! några av mina läsare hade undrat om jag kunde visa lite tips och tricks på hur man redigerar på www.pixlr.com som är en jätte bra sida på internet som är GRATIS   

den är nästan som Ps (photo shop) fast på internet^^ OBS! allt som finns på photo shop finns inte på pixlr.com  

Aja men som sagt så kommer jag göra fler delar där jag visar hur man kan göra "Coola" headers m.m♥  Ha det Awesome nu^^ puss   

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards