piira

Inlägg publicerade under kategorin Saker jag köpt♥

Av Ellen - 19 oktober 2013 13:55

Hej hej kompisar :D

Har nyss vart i Farsta och köpt världens mysigaste sockor!! Dom är från Cubus och kostade 149 kr och jag skulle lugnt kunna bo i dom hela livet<3 de är sååå mysiga^^

Sen lite senare idag ska jag kanske färga håret igen :D Yippy! Det blev inget förra gången jag skrev att jag kanske skulle göra det så jag hoppas vi gör det idag då ;)

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 2 september 2013 17:00

Hej :)

Idag på bussen hem kom jag på att jag inte har visat er min super söta vattenflaska än! Så jag tänkte visa er den nu :D

Visst är den söt ^^ ha det bra XOXO

Av Ellen - 9 maj 2013 20:01

Jag tycker att tights/leggings är något av det BÄSTA jag vet ^^ jag har tights typ varje bra :) så jag tänkte tipsa om några billiga och lite roligare "bas" tights som som man kan ha om man tycker att hel svarta är lite tråkiga :)

Av Ellen - 8 april 2013 23:16

Är det bara jag som tycker att blått hår är sååååå snyggt!!! *-*


Epicfaiil/Moa har haft det och det var så sjukt snyggt!! Har tyckt att blått går är SÅÅ snyggt jätte länge nu^^ och jag vill ha det 8D men jag vet inte om jag vågar :(
Varför vågar du inte??


1. Jag har aldrig färgat håret förut och vet inte riktigt hur jag ska "göra det"
2. Känns lite som att många kommer att tycka det är konstigt o.o
3. Vet inte om det skulle passa mig :(


Vad tycker ni?? Jag kanske bara ska färga mitt under hår i den färgen och se vad jag tycker :) haha ^^ vi får se vad jag gör ^^ (kanske inte blir något alls... Men jag vill ^^


(Moa's blogg --> www.werun.se/Moa )

Av Ellen - 6 april 2013 17:40

1. En lime-grön blus för 99 kr (den lyser nästan i verkligheten det blev bara dåligt på bild)
2. En jätte söt rosa t-shirt med en pingvin på för 75 kr


Båda är köpta på Newyorker ;)

Av Ellen - 17 februari 2013 21:39

Haha! xD igår natt så drömde jag typ sjukaste och roligaste drömmen på länge xD!! HAAHAA!! Jag drömde att jag färgade mitt hår knall blått (och då menar jag verkligen KNALL BLÅTT) xD fatta va coolt!! Och det mest roliga var att när jag vaknade så kände jag någon slags.... Vet inte typ... Längtan eller känsla av att jag ville färga mitt hår till nån kul färg xD haha!! Tänk er mig i typ ill rosa eller ill blått hår xD fast jag vet inte ;) kanske ska färga mitt hår till nått sånt ;) haha! Skoja bara ;) fast man vet ju aldrig :D

Här kommer lite inspiration på lite "roliga" hår^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards