piira

Inlägg publicerade under kategorin familj och vänner♥

Av Ellen - 26 augusti 2013 21:27

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHSHAHAHHAHAHAHAHHA
HAAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAH!!!! xD HAR SUTTIT OCH GARVAT I SÄKERT EN KVART XD AHAHHAHA!!!

Min lilla syster hade köpt en badmössa till sin simträning och jag var bara tvungen att prova!!! xD ASSÅ GUUUUUD!! JAG SKA VÄRKLIGEN INTE HOPPA I VATTNET MED EN SÅN PÅ MIG XD AHAHAHAH! SKULLE JU SKRÄMMA IHJÄL ALLA STACKARS SMÅ FISKAR MED MITT GROD/BABIAN/ANK/SNIGEL UTSEÉENDE XD

ASSÅ GUD SÅ HÄR MYCKET HAR INE JAG SKRATT PÅ SJUKT LÄNGE XD KUNDE INTE ÄNS FÅ UR MIG SKRATTET, ELLER FÅ I MIG LUFT!! Så mycket skrattade jag xD FATTA att jag fick ont i magen xD höll ärligtalat på att kissa på mig xD HAHAHAHAHA!! Tårarna bara rann ner över HELA ANSIKTET XD FYYYYY! xD

HAHAHA! Om det är sant det dom säger att man lever länge om man skrattar, då borde jag minst bli 2000 år gammal xD HAHAHAHAHA!!

Hoppas ni har skrattat lika mycket som jag idag xD HAHAHA! Så hörs vi imorron xD

(Bjuder på en lol cat bild från google)

Av Ellen - 25 augusti 2013 21:41

Hola amiiiigooos!!

Asså! Förlåt! Jag är Värkligen SJUKT DÅLIG på att blogga xD jag sa ju för några dagar sedan att jg skulle blogga mer konstant nu när skolan har börjat igen men jg har bara känt mig så grymt lat efter att inte ha behövt tänka på bloggen på några månader nu! Men jag försöker :) haha till och med Nellie klagade på mig idag när jag var hos henne idag xD haha ;)

Klockan 4 var jg iväg med mamma och min stora syster Sofie och övnings sprang tjejmilen :D det var kul! Dock så är jag för "liten" för att springa den riktiga så jag får lilla-tjejmilen istället som bara är 1,5 kilometer .__. Men jaja! Bara jag får springa blir jag nöjd ;) men GUD VAD DOM SKULLE KRÅNGLA I STAN DÅ!!! Vi kunde inte komma fram någonstans! Helt sjukt!! Så vi satt där i bilden i ca en timme och försökte hitta! GALET! Men vi kom iallafall fram tillslut :)

Sen hemma åt vi kräftor :D SJUKT KUL! Trodde jag ja!.... Visade sig att jag varken hade tålamod eller varken lust att gräva sönder de där kräftorna! Tyckte mest synd om dom :( och SJUTTON VAD DET SVED ATT FÅ SÅN DÄR SAFT PÅ HEMDERNA OM MAN HAR SÅ FÖRSTÖRDA FINGRAR SOM JAG D:

Haha! Vad gjorde ni idag? Åt ni också kräftor kanske ;)

Av Ellen - 24 juli 2013 23:51

Hej alla läsare :)

Visst har det vart varmt idag :O har suttit och svettats hela dagen känns det som ;D haha. Idag har jag vart på Sundbygård med mamma, mormor och småsyskonen. Det var rätt kul, jag, lillebrorsan och syrran lekte trollkarlar, HAHAHAH! Det var jätte kul! Jag hade dessutom världens nog coolaste stav :D (en pinne xD) sen åt vi på en mysig resturang som finns där, dock så tyckte jag inte om min mat :( typiskt att det alltid är jag som blir onöjd och önskar att jag hade tagit något annat ;) HAHAHA! Jag får skylla mig själv.

Sen var vi en stund hos min mosters och min kusins hus för att lämna mormor som bor i ett annat hus på deras gård, och så smyg åt vi lite hallon och vinbär i deras trädgård ;D hehe!

Men nu är jag hemma och ska straxt sova. Har nyss kollat på damfotboll Sverige mot Tyskland, synd bara att Sverige åkte ut :( jag är egentligen inte så intresserad av fotboll över huvud taget men det kan verkligen vara kul och spännande att titta på ibland ;)
Men jaja! Nu får jag ta och sluta skriva och gå och lägga mig! (Eller snart xD) men Aja godnatt

Av Ellen - 15 juni 2013 17:11


Idag fyller min storasyster Sofie 21 år :D så på morgonen var det tårta och presenter :) mysigt ^^

sen klockan ett så drog jag, mamma och mina småsyskon ner till mossen (en idrottsplats i närheten av där vi bor) där dom hade en massa aktiviteter och bjöd på fika. Alice och Ivar körde sumobrottning! Dom såg ut som stora Hamburgare med trosor på sig! HAHA! :D

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 6 juni 2013 16:32

Hola!
Kom nyss hem från en rätt rolig utflykt med mamma, hennes kompis och min lillasyster. Mamma älskar ABBA så vi åkte till det nya ABBA museét i Stockholm :) det var väldigt mysigt och roligt :D jag räckomenderar er att gå dit :) det är faktist roligare än man kan tro ;)

Av Ellen - 27 april 2013 17:40

Asså det kan inte bara vara jag som ÄLSKAR b&j glassarna<3 ^^
Idag köpte pappa Clever Cookies och New York super Fudge Chunk, som vi delade på pappa, lillebrorsan, lillesyrran och jag :) så grymt gott! Och det var rätt smart att vi delade för jag skulle ALDRIG orka en hel xD men gott var det :D

Vilka är era favorit smaker av b&j'S glassar?

Av Ellen - 2 april 2013 14:26

Ska straxt ut på promenad med småsyskonen :) få se vad vi hittar på ^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards