piira

Inlägg publicerade under kategorin ♥Mitt Liv♥

Av Ellen - 19 januari 2014 13:39

Här är lite bilder som jag och min lillasyster Alice tog igår när det var så fint väder ute :)
Jag är verkligen glad för att jag fått en kamera nu :D det blir jätte fina bilder.
Vad gör ni idag?

Av Ellen - 18 januari 2014 19:13

 

Hej Kompisar... Haha! vad hände med mig? jag bara försvann i några dagar, VAFFÖÖ DÅÅ?? Knas! 


Varför jag inte bloggat på några dagar har jag faktiskt inte någon riktigt bra förklaring på mer än att jag inte riktigt orkat. Jag har liksom inte vart på blogg humör och inspirationen var som bortblåst. men nu är jag tillbaka och har inspirationen och peppen med mig :) Bra va!? 


Jag ska så snart som möjligt få upp ett inlägg med mina födelsedags presenter också. Jag måste bar ta och fota dom först haha! har inte gjort det än, dåligt av mig. 


Sen har jag även tänk göra en ny design till bloggen snart. Har aldrig riktigt gillat den jag har nu men det fick bli den ett tag iallafall haha! 

 

Bilden här nedan för är tagen med min kamera jag fick på min födelsedag :) kommer berätta mer om allt jag fick senare♥ kram! 

 

      

 

 


 

 

Av Ellen - 14 januari 2014 23:15

Haha! Hej på er!
(Om det var någon inte förstod så är det såklart jag som fyller år haha!)

Nu är snart födelsedagen över och jag ska väll ta och sova snart tänkte jag. Jag ville bara uppdatera lite innan jag går och lägger mig för att berätta lite kort om min dag för er.
Jo jag vaknade (...såklart) av att familjen kom ner rummet och sjöng för mig (-Sofie min storasyster då som kom senare på kvällen) och de gav mig presenter och vi skrattade och pappa tog kort. Sen åt jag frukost och fixade mig och åkte iväg till skolan där många sa grattis och sen var det vanlig skoldag och allt flöt på som vanligt. Efter det åkte jag hem, tråkade runt i huset i några timmar, lagade sedan mat och sen väntade på att alla skulle komma hem så vi kunde äta. Sen en stund senare kom pappa hem, vi åt tårta och öppnade fler presenter :D skoj skoj!
Det var vätt ungefär så min dag såg ut lite kortfattat.


Att visa vad jag fick i födelsedags present tänkte jag ta och visa imorgon om jag hinner annars får det bli någon annan dag i sånna fall :)
Jag ska ta och avsluta nu med att säga Hejdå! Så hörs vi nog imorgon :) kram!

Av Ellen - 13 januari 2014 21:59

Hej Hej!
Haha äntligen är min fina lilla mobil på lagning! Jag har haft den sprucken ända sedan i somras, och varför vi inte har lagat den tidigare är för att vi glömt bort..hehe..
Men nu så ska den bli fin och hel igen! #glädjeskutt MOHAHHAHAHA!
Den skulle vara klar imorgon så då kommer jag få tillbaka den :) känns nästan lite tomt utan den... Men jag klarar mig i en dag utan mobil haha!


Jag tror inte att jag kommer uppdatera något mer i kväll så vi hörs väll mer imorgon! Kram
(För er som undrar så är bilden inte min! Den är från google men min mobil såg ungefär ut så med så mycket sprickor när jag lämnade in den haha!)

Av Ellen - 13 januari 2014 20:16

Just nu sitter jag i mitt rum med Daniel Adams Rays "svart" i lurarna och planerar och fixar till både skola, fritid och blogg.
Och tänk att idag är det sista dagen i mitt liv som 13 år. Sjukt!
Haha jag känner mig verkligen inte som att jag blir äldre ett dugg. Men vem säger att man måste ändra sig för att man blir äldre liksom ;) så jag kommer fortsätta att fjanta runt som vanligt :D
Nu ska jag fortsätta och lata mig på mitt rum och kanske ta och spela lite gitarr också! Kram.

vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 11 januari 2014 14:37

Snööö! Äntligen!
Åh vad jag älskar snö! Så för någon timme sedan var jag ute på gården med mina småsyskon och byggde "snö-skydd" och körde snöbolls krig :D
Jag är jätte glad att det nu kommit lite snö hemma hos oss nu när det inte var någon snö på hela vintern. Vilket jag har tyckt vart grymt trist! Men nu äntligen så har snön fallit :3

Nu sitter jag och kollar på nicelodeon med min lillebror och hade tänkt att ta och äta en liten macka till lunch ;)

vad gör ni idag?

Av Ellen - 9 januari 2014 21:15


# sjuktgladfastharingenaningomvarför # pepp # smile # jagärgladidag # gladtjejhejhej # woopwoop

# vaffööösågladför  # vafföööööö # vemharegentligensvaret # ingenaningfaktiskt

# mohahahah # mwihihihihiii # mojhojhojhoj # musikärkärleksålyssnapåmusikdetgördigglad

# godisärgottmumsmums # jagharingentingattgörahaha # KNAAASIGT 

# undraromnågonlitenekorrekanskeorkatläsaochförstårvadjagskriver 

# brafråga # hellu # nuskajaglyssnapådanieladamsrayochpettersåhejdåååå

# pussochkramfrånengladtjej # xoxo

Av Ellen - 9 januari 2014 08:08

Hallelujah!
Idag när jag vaknade, vaknade jag med ett leende på läpparna ungefär :D mys!
Jag hade ställt klockan på 06.15 och kände mig jätte peppad på att starta skolan igen. Har faktiskt saknat skolan lite den senaste veckan! Att få vakna upp och veta exakt vad man ska göra är grymt!
Och jag gillar ju att lära mig saker! :) tänk på allt ni faktiskt lär er som du har så mycket nytta till!
Tänk dig att en lärare har suttit och hjälpt dig och lärt dig en massa saker för att du ska klara dig i livet! Du har ju lärt dig läsa, skriva, räkna och fått lära dig helt nya språk! Det är helt sjukt hur mycket du kan nu som du inte kunde för något år sedan, och hur mycket du faktiskt kan jämfört med vad folk visste och kunde för flera hundra år sedan! Är inte det sjukt :D
Var stolt över dig själv!


Nu ska jag ta och klä på mig och göra mig färdig för årets första skoldag. Pepp! Xoxo

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards