piira

Inlägg publicerade under kategorin ♥Mitt Liv♥

Av Ellen - 29 oktober 2013 09:35

* göra pärlplattor :D
(jag har känt länge nu att det skulle vara en kul grej att göra! Jag älskar ju att göra pärlplattor)

* gå ut och springa en liten stund :)
(Haha jag har typ bara legat i soffan hela dagarna den här veckan och det gör mig så slö och gör att jag inte mår så bra så att gå ut och springa skulle vara rätt skönt tror jag! Dessutom älskar jag att springa!)

* spela Sims!!!
(Nu när det är Höstlov så kan jag ju spela en hel del Sims :D så det kommer helt säkert komma upp något eller några Sims inlägg till, vi får se)

Vad gör ni idag? :)

Av Ellen - 28 oktober 2013 13:23

Hej människor :D
Jag tänkte ha en frågestund igen. Jag hade det ju för någon månad sedan men jag kände att jag dels inte hade något mer intressant att skriva och så tänkte jag att det skulle vara ett rätt kul och snabbt sätt för er att lära känna mig lite :) så skriv så många frågor ni vill så kommer det komma upp ett svars inlägg om några dagar :)

Bjuder på en någon vecka gammal bild så länge, kram

Av Ellen - 26 oktober 2013 12:49

Äntligen är höstlovet här! :D
Och det firar jag med att ha en låååång sovmorgon! Skönt!
Jag brukar inte gilla att ha sovmornar man ibland kan det vara rätt mysigt :) jag vaknade för någon timme sedan och sedan dess har jag bara kollat på svampbob avsnitt på nicelodeon :D Haha! Dom har en "svampbob helg" där de visar 100 stycken svampbob avsnitt på raken. Perfect om man älskar att kolla på svampbob lika mycket som jag gör :3 hehe!

Ni får ursäkta att mitt uppdaterande på bloggen har vart rätt kast de senaste dagarna men mitt internet har verkligen inte vart på min sida! Men nu vill det äntligen göra som jag vill! :D

Vilka av mina läsare har Höstlov nu? Ska ni kanske göra något spännande nu på lovet? ;)

Av Ellen - 21 oktober 2013 22:19

Hej hej!!

Ska alldeles strax gå och lägga mig men jag tänkte skriva ett litet inlägg innan.
Hela helgen har jag haft så SJUKT ONT I HALSEN!! Det svider när jag både sväljer och pratar! Inte roligt ett dugg! Och den är lika dålig idag! Hoppas halsen piggar upp sig snart!! För på onsdag så kommer vi ha en kort musikal i skolan och jag vill ju inte vara sjuk då!

Hur mår ni idag? Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!

Av Ellen - 17 oktober 2013 22:52

HÖST!! Och det finns bara EN sak man MÅSTE göra på hösten.... Ha löv krig :D
Här är några bilder ifrån igår som vi tog när jag, Nicol och Andrea hade löv krig efter lunchen :3 det är så härligt med hösten<33 och snart är det halloween :D tagga!!

Massa varma höst-kramar Xoxo Ellen

Av Ellen - 15 oktober 2013 19:14

Idag var jag iväg på tv-inspelning med klassen :D vi var publik på tv programmet "förr eller senare" där svenska kändisar ska tävla mot varandra genom att gissa om en händelse hände före eller efter en annan händelse i t.ex världens, filmens och litteraturens historia. Det var rätt kul faktist :)
Fast roligast var ju nästan före och efter inspelningen, haha! Innan så satt jag och gjorde prinsess-kronor och slipsar av papper/plast muggar och pappers servetter! Och efter så att Isak och proppade i sig allt hans godis som vi hade fått i en goodiebag efter inspelningen.

Nu ska jag snart hjälpa Sofie att vika lakan och sen så ska jag kanske klippa topparna och färga om det blåa igen. Det kanske blir någon annan färg den här gången. Jag vet inte riktigt, vi får se :)

Av Ellen - 13 oktober 2013 15:36

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards